Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Heilt øydelagt for tida, kva skjer med meg?


Anbefalte innlegg

Hei,

Eg slit litt for tia, skal snakke med fastlegen min men ville berre høyre med forumfolket først!

Det har seg nemleg slik at eg er heilt gåen. Eg hugsar ikkje å ha vært sånn på lenge.

 

Eg trener ein heil del, og har haldt det med å jogge omlag ei mil ein gong i uka, og kanskje noko meir sykkeltrening. Men for nokre veker (eller måneder, eg hugsar ikkje så godt) begynte eg å gjere noko kvar dag. Og la om kosthaldet radikalt. Berre på veker har eg kasta frå meg ein 5-10 kilo. Enno er det mykje å ta av, å det stresser meg sjuk trur eg.

Kosthaldet mitt har berre gått ut på knekkebrød, og frukt. Minimalt. Og mykje vatn.

 

Men så tok eg helg og drog avgårde nokre dager. Gjorde ikkje noko på eit par dager. Berre slappa av, og åt. Faen ta. Samvittigheita tek nesten livet av meg, berre om det så er frukt eg ét.

 

Tilbake heime igjen er eg heilt øydelagt. Både fysisk og psykisk. Eg får meg faen ikkje til å gjere noko. Eg er så trøytt eg orkar knap å stå på beina. Berre svimlar. Orka ikkje siste veka på skulen heller. No jobber eg, men det er faen berre såvidt eg får endane til å møtast. Slit med søvn óg, får simpelthen ikkje nok.

 

Stress veit eg er ein ting eg har mykje av. Eg stresser ofte opp små ting, og er ofte nær å både kaste opp, og om iallefall ikkje få eit satans problem med psyken og magen. Det er utruleg frustrerende, eg vett ikkje kva å kor eg skal gjere av meg, det berre kjem over meg. Eksamen kunne lett fått meg sjukemeldt, eg var elendig i fleire dager etterpå.

 

No skal sant seies at eg på toppen av det heile slit ein del med mi med sjølv. Eg er mykje deprimert og skuffa av meg sjølve. Eg hadde så mykje potensiale og moglegheiter, men brenn stadig alle bruer rundt meg. Eg skulle óg ønske eg såg normal ut, det skal eg ærleg inrømme tek mykje av humøret frå meg.

 

Beklager langt å kjedeleg innlegg, men eg slit litt kjenner eg.

Er ikkje fan av å legge ut til folk om meg sjølve, så å snakke med vener å familie er uaktuelt. Dei slit med sitt dei óg!

 

Men drit i. No gløymte eg faen meg å bruke gjestefunksjonen óg. Jaja. Då får dei vel sjå kor ynkeleg eg er utad óg! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg synes kanskje at du er litt streng med deg selv.. du burde ikke tenke så mye på hvor mye du veier, eller spiser. det er ikke så viktig, bare man ikke overspiser. du må heller ikke overarbeide, man har godt av litt fri også vettu. du trenger slett ikke få dårlig samvittighet av det. grunnen til at du sliter med søvn kan jo være at du legger deg for seint kanskje? du burde prøve å beregne sånn nogenlunde 8-9 timer med søvn, så blir du utvilt. og nå som det snart er ferie for deg (kanskje det allerede er det), så blir jo det deilig også.

 

stress er noe jeg også sliter veldig med iblandt :( det hender til og med at jeg får kjempe panikkangst når jeg blir for stressa, altså at jeg kaster opp, blir svimmel, og alt går rundt for meg. jeg blir også kjempetrøtt og ofte sovner etter noe sånt som det. men da gjelder det å prøve å slappe av, og ikke tenke på ting som eksamen, som noe helt forferdelig. det er noe som du kommer gjennom, uansett hvordan det går. og som sagt, prøv å slapp av mer.

 

og du er IHVERTFALL ikke alene om å være deprimert. det er det veldig mange som er. du må bare huske å snakke om det, så hjelper det etterhvert :) det er mye vi angrer på at vi gjør, som vi gjerne skulle ha gjort annerledes.. men da lærer vi jo av det til neste gang (regner med at det var det du mente med.. å brenne bruer) ^^ utseende er også noe mange er misfornøyd med. og du er helt sikkert helt normal. og du burde garantert snakke med venner og familie!! selv om de sliter med sitt, så gjør vi alle det.. og da trenger vi noen å snakke med. og du er ikke ynkelig heller.. du burde tenke mer positive ting om deg selv.. du er sikkert en kjempehyggelig og grei person :)

Lenke til kommentar

Takk for godt og utfyllande svar, vlomp!

Det er godt å høyre at eg ikkje er åleine med stresset, eg trur det gir meg litt angst - slik at eg trur eg feiler noko stort! Veldig leit å høyre at du óg slit med det, eg veit korleis du har det - nesten iallefall.

 

Eg veit eigentleg at eg ikkje er åleine om å vere litt deppa, det er berre så vanskeleg å sette ord på. Eg ville følt meg så utruleg patetisk om eg skulle leggje ut til vener om det. Spyr liksom ikkje ut til kompiser om kor utruleg lei eg er av ditt og datt, dei er eg jo med for å hygge meg. Dette er ein ting jentene ligg milevis lengre framme på enn oss gutar.

 

Du har ein utruleg god evne til å motivere meg opp berre med nokre få linjer, takk skal du ha! Tviler ikkje på at du er ein hyggeleg og grei person!

 

Tenkte eg skulle ta ein tur å sjekke stoffskifte og jern i blodet no aller først, så får eg kanskje energien tilbake, om ikkje mindre. :)

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Kosthaldet mitt har berre gått ut på knekkebrød, og frukt. Minimalt. Og mykje vatn.

 

Er ikke rart du er helt ødelagt hvis dette er alt du putter i deg. Spiser jeg knekkebrød i stedet for grovbrød en dag, blir jeg helt utslitt jeg også. Å spise slikt over lengre tid vil nok slite ut de fleste.

Lenke til kommentar

Uten at jeg har relevant utdanning/erfaring til å konkret uttale meg om det her vil jeg påstå at du så absolutt burde spise mere variert enn bare knekkebrød og frukt

 

Spessielt da du skriver at du gjør noe hver dag, da er det viktig å få i seg nok næring.

 

 

Hvis du spiser "vanlig" sunn mat samt rører masse på deg vil jeg tro det er mye bedre for kroppen enn å la være å spise (nesten) + sjokktrene en periode

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...