Gå til innhold

Longhorn grafik


Tim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom igjen nå, det kommer ikke ut før i 2005. "Alle" har høvding-PC da. Forresten, det skal mer til enn noen Opacity-effekter for å imponere meg. Ikke at jeg tviler på at det er MYE mer, men det som får omtale er ting vi kan gjøre med startmenyen (TweakXP) og Winamp3 allerede. Gi oss noe skikkelig å tygge på, og glede oss til!

 

Forresten, 2005, og fungerende BETA nå? Da gjør de vel sakene skikkelig fra begynnelsen for en bidig gangs skyld...

Lenke til kommentar
Forresten, 2005, og fungerende BETA nå? Da gjør de vel sakene skikkelig fra begynnelsen for en bidig gangs skyld...

 

Er ikke Beta enda.. Beta kommer ikke ut før 2004. Men det siste som er ute er Alpha build 4015. jeg kjørte build 4008 helt fint. men firewall og iTouch funket ikke. det eneste jeg merket bortsett fra noen småbugs i explorer.

Lenke til kommentar

Huff, skjønner ikke at dere holder ut med LH!

Brukte det i 1 time før jeg fant ut at dette var bare shitty! ikke bare sluker den sinnsykt mye minne, men det er også _alt_ for mye unødvendig tull i den, så dere som syns xp har for mye overflødig unødvendigheter bør holde seg langt unna LH.

Ved ny innstalasjon så dra den over 400mb minne, og det sier seg selv at det ikke gikk bra på maskinen min med 256mb :-?

Lenke til kommentar
Jeg kjører 4015, og det er tilnærmet genialt!

 

tipper du har skifta tilbake til XP innen ei uke... :wink:

btw, folx, 4008 er bedre en 4015. 4015 er bare en mye større haug med bugs.. (eller små grafiske detaljer lagt til)

 

Hilsen en som brukte 4008 i nesten 2 måneder...

 

og nei... det er egentlig ikke genialt å bruke longhorn.. Det var DEILIG å komme tilbake til XP, der en slapp å bry seg om stabilitet, og slapp å være redd for at explorer eller DC++ eller hva som helst kom til å kræsje når som helst..

 

Og det ar også DEILIG å kune browse HD'en sin uten at windows søkte gjennom ALT, og fikk 100% CPU load for lage alskens previewer og statistikker.. (som ikke ble bedre da jeg slo av dette)

 

Konklusjon:

 

Bruk longhorn hvis du syns betaer og alphaer er spennende, og at du er nysgjerrig.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...