katet Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Hei. har ein Acer Aspire 5602 som eg har køyrt Windows 7 på i ein periode. Har tenkt å gå tilbake til XP grunna fleire årsakar. Eg stappa inni Recovery CD`en og lat gjekk som ein draum heilt til 61%. Alt stoppar og det kjem opp feilmelding: Restore failed! Reason: 0xf0000005 Nokon som har peiling på kva som skjer og eventuelt kva som må gjerast for å rette opp feilen ?
Malvado Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Tja, busted HD? Har du muligheten til å teste S.M.A.R.T. status på hd? Kanskje laste ned noen verktøy du kan kjøre fra CD for å sjekke hd?
katet Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Skrevet 19. juni 2009 Muleg windows / recovery programmet sliter med å finne harddisk elns. S.M.A.R.T. status på hd ? kan du førklare det? Muleg eg kan laste ned nokon program å prøve på cd. Har du program å anbefale ? =)
Tordenflesk Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 http://www.google.no/search?hl=en&q=%2...A+0xf0000005%22
katet Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Skrevet 19. juni 2009 takkar for svar Problemet er løyst. Brodern har samme PC så vi bytta harddisk. Formaterte disken der å sette den inn igjen i mi maskin og det fungerte fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå