Gå til innhold

Gjort dumme ting med for mye adrenalin ?


MrUrge

Anbefalte innlegg

Haha, ja, lurer på folk som har historier med adrenalin. Særlig kanskje noe dumt de har gjort når de har fått adrenalinkick eller åssen de har fått det.

 

Har selv en historie når jeg var med en kompiss å hoppe på stupebrett.. Tok så mange backflips og målberge at jeg til slutt fikk så mye adrenalin at jeg var dum nok til å prøve dobbel backflip.. Joda, gikk ikke så bra det, landa på ryggen og ble blå nedover arma og ryggen :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har opptredd uansvarlig i trafikken flere ganger. Idiotisk.

 

Jeg og, hovedsaklig fordi jeg har irritert meg over andre trafikkanter.

 

En gang var det en som lå heeelt oppi ræva mi flere kilometer, ble tilslutt så forbanna at jeg BRÅBREMSA og stoppet bilen og gikk ut. Vet ikke hva jeg hadde tenkt å gjøre, men fyren begynte ihvertfall å rygge fort. Så jeg satt meg inn og kjørte videre. Han ble stående langt bak meg til jeg ikke så han lenger.

Lenke til kommentar

Før 2-3 år siden når jeg pleide å besøke en kompis som bodde over veien og opp en bakke, pleide jeg å kjøre i full fart på sykkel ned denne bakken og over veien når jeg skulle hjem, det var skog på begge sider så jeg hadde null sikt om det kom biler. Idioti egentlig.

Endret av StayN
Lenke til kommentar
Jeg hang meg utafor en 20meter høy bygning med hendene liksom, også gikk jeg opp igjen.

 

Hva fikk deg til å gjøre det? Sykt igrunn, så du har vel sikkert en syk forklaring og? Veddemål?

Vet ikke, har alltid gjort sånne ting. Før i tida pleide jeg å henge utafor verandaen hjemme i 4.etg og rope på mamma, hun fikk helt sjokk, mens jeg bare lo. En annen gang stod jeg på kanten av et tak og prøvde og liksom se hvor langt ut jeg kunne lene meg, jeg mista balansen, men heldigvis tok en kamerat tak i meg i siste liten. Noen ville kalle slikt suicidal, men jeg lever nå og gjort er gjort. En pen jente sa alltid at jeg er udødelig, kan ikke akkurat si det hjalp meg å slutte å gjøre syke ting. Heldigvis har jeg sluttet nå da.

 

Moralen er: Gjort er gjort. Hvis man velter et spann med melk, så er det spannet velta og sånn er det med den saken.

Lenke til kommentar

var så gira på adrenal at jeg klarte å kjøre siden av bilen inn i en murstolpe. Ble rett og slett uforsiktig og tenkte ikke over hvor nærme jeg hadde siden min når jegs vingte til høyre... Utrolig latterlig.

 

Ellers så hadde jeg 4 hjuls krens i 160 km/t. Ikke så veldig gøy det heller. Gikk bra fikk retta det opp, men der og da trodde jeg at det var over.

 

Hoppa ca 3-4 meter opp i lufta med vannscooter, kjørte _litt_ for fort i forhold til vannforholdene. Det gikk faktisk bra for jeg klarte å lande på "baksiden" av en bølge sånn at jeg fikk på en måte en landingsrampe. Sinnsyk flaks.

 

hoppa på en big jump med slalom ski i full fart, landa altfor langt borte og klarte å slå meg rimelig bra og en skia knakk tvert av. Ikke å anbefale...

Lenke til kommentar

Jeg har også tatt stygge forbikjøringer og slikt i trafikken. Man tenker over det etterpå hvor galt det kunne ha gått selvfølgelig.

 

En gang jeg var på fjelltur fikk jeg meg plutselig til å stå helt utpå tuppen av en fjellside med 1000m loddrett ned. Får frysninger hver gang jeg tenker på det i ettertid. (på Kjerag hvis noen vet hvor det er)

Endret av frentix
Lenke til kommentar
Stått på kanten av 10-meteren i russetida. Holdt meg fast i rekkverk på vær side og dingla utafor kanten kanondritings og full av adrenalin. Var fortsatt sinnsykt kaldt og mørkt ute, og hadde på meg flere lag klær, så kunne gått virkelig ille. :p

 

 

Jeg har også tatt stygge forbikjøringer og slikt i trafikken. Man tenker over det etterpå hvor galt det kunne ha gått selvfølgelig.

 

En gang jeg var på fjelltur fikk jeg meg plutselig til å stå helt utpå tuppen av en fjellside med 1000m loddrett ned. Får frysninger hver gang jeg tenker på det i ettertid. (på Kjerag hvis noen vet hvor det er)

Person A: Står 10 meter over et svømmebasseng (med klær på), får sinnssykt adrenalin

 

Person B: Står 1000 meter over bakken, får sinnssykt adrenalin.

 

Det er forskjell på folk as

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...