Gå til innhold

Gjort dumme ting med for mye adrenalin ?


MrUrge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, har hatt en sånn en jeg og, da var vi oppe på et høyt tak, så kom det en kar som vi trodde var sivilpoliti, så vi fikk panikk og andrenalin så vi spurta ned taket ( noe vi ikke hadde gjort uten adrealin) og spurta drit langt. Kompissen min hadde så mye adrenalin at han klarte å skade foten sin på veien, men det merka han ikke før vi hadde stoppa og roa oss ned.

Lenke til kommentar
Ring-og-stikk

 

Bare at vi ikke stakk, men gjemte oss ganske nært døra. Fy faen som hjertet pumpa da!

 

Haha, har gjort noe lignende. Vi spionerte LENGE på en sur gammal gubbe. Vi gjemte oss i buskene utenfor huset hans og så på hva han drev med. Han så på nyhetene, spiste middag, løste kryssord osv osv. Plutselig oppdaget han oss og kom ut og jaget oss 2-3 km langt inni skauen. Tilslutt hadde vi så langt forsprang at vi fikk gjemt oss og han løp rett forbi. Da var jeg gira, og litt småredd egentlig :p LOL.

 

Etter den gang sa jeg til meg selv at hvis noen unger kødder med meg når jeg blir voksen, så skal jeg ikke gidde å jage de eller bry meg idet hele tatt. For det er ikke noe gøy å ringe på hos folk hvis du ikke blir jaga.

Lenke til kommentar

Vi sprengte postkasser for noen år siden. To av gangene skjedde det noe spennende:

 

1: Vi satt oppi bomba, tente på og sprang. Pang. Vi sprang til en i klassen sitt hus ca 200m borte, og ringte på døra. Så hørte vi en stemme bak oss. Det var en som lette etter de skyldige. Heldigvis kjente min medsammensvorne ham og fortalte at vi bare skulle til denne vennen (som ikke kom til døren ennå). Mannen sa at det var to personer på vår høyde, men hadde svarte jakker. Da hadde jeg gjort noe lurt. Før vi skulle sprenge postkassa så tok jeg jakken ut/inn slik at den svarte innsiden var ut og den lysetyrkis-med-hvit siden var inn. Når vi hadde utført gjerningen så tok jeg den rett vei igjen.

 

2: Vi sprenge en annen postkasse, men da var det noen ungdommer (eldre enn oss) som kjørte etter oss med sine mopeder opp i skogen. Så vi sprang inn der det var mye kratt og videre inn i en hage. Vi gjemte oss bak huset og hørte at mopedlydene ble svakere og svakere.

 

Begge episodene var på vinteren på kveldstid, så det var veldig mørkt ute og ekstra spennende. Hvertfall i den alderen.

Endret av Obi von Knobi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...