Gå til innhold

COD4 kill-stat-text problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.. det er et problem når jeg spiller COD4 (Call Of Duty 4) på internett

I det noen blir drept.. vises det som skrift nede til venstre... problemet mitt er at den skrifta forsvinner så fort igjen at jeg ikke kan lese det :(

Slik var det ikke i går, men plutselig ble det sånt mens jeg spilte :(

Hvordan kan jeg løse det? Har jeg vært i en knapp mens jeg spilte? Kan det være årsaken?

Håper virkelig på at det er noen genier det ute som kan dette :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres litt for rart ut til at det skal være en knapp. Jeg har ikke hørt om noe sånt før.

Spilte du på samme server som igår? Jeg vet at server admins kan bestemme hvor lenge enkelte ting skal vises. Kan hende at det er en av dem. Så du kan prøve flere servere å se om det skjer det samme som dem (64.34.182.3:28960 er server til clanen min. Der går ikke det noe spesielt fort bort. Er en amerikansk server, men bare for å prøve;) )

Kommer på 2 måter som kan løse dette.

- Prøv å sett dataen din tilbake 1 eller 2 dager

- Installer spilelt på nytt (bare å kopiere player mappen)

Hvis du fremdeles har problemer skal jeg prøve å sette meg mer inn i det.

Lykke til

Skrevet (endret)

Du kan kontrollere ganske mye i konsollen i spillet. For å bruke den så må du ha enable i options.. default knappen er |(knappen til venstre for 1 tallet) eller shift+ |

Akuratt hvilken kommando det er som kontrollerer kill info og tidslengden den vises er jeg veldig usikker på, men kanskje du finner noe info her

http://www.cod4forums.com/index.php?showtopic=4228

Oppfordrer deg til å ikek tulle alt for mye rundt her siden en del kommandoer blir tatt som cheat/uren klient av PB.exe

Feks noen servere tillater ikke FPS over 125. (/com_maxfps 125)

Ellers får du bare joine en server med mindre folk på, eventuellt en server der folk ikke dør så fort :pn På den måten kommer kill info opp i en behaglig tempo.

Endret av Cri

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...