Gå til innhold

Nokia presenterer E72


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk min idag, series60 er tungvint og utdatert men sinnsykt fet hardware!

 

hvilken forhandler?

 

Bestilt gjennom jobben, tror vi bruker Klart Svar.

 

...kjapt spørsmål; er det norske tegn på tastaturet på telefonen du har mottatt fra KlartSvar? (=> æ/ø/å) :w00t:

Kan bekrefte at det er egne taster for både æ, ø og å.

Lenke til kommentar
Fikk min idag, series60 er tungvint og utdatert men sinnsykt fet hardware!

 

hvilken forhandler?

 

Bestilt gjennom jobben, tror vi bruker Klart Svar.

 

...kjapt spørsmål; er det norske tegn på tastaturet på telefonen du har mottatt fra KlartSvar? (=> æ/ø/å) :w00t:

Kan bekrefte at det er egne taster for både æ, ø og å.

 

Jepp. Da har jeg omside mottatt denne selv - it's been a long time waiting, but it seems like it's been worth while! ;-)

 

Kult at de denne gangen (dvs. i motsetning til E71) også har klart å inkludere 'å'-tasten! (Så vidt jeg kan erindre fantes denne kun tilgengelig via (sym/shift+) 'P'-tasten(?) øverst i høyre hjørne av tastaturet på forgjengeren...

Lenke til kommentar

Har bestilt meg grå E72 ettersom jeg ikke orker touch-lenger (først iPhone 3G og holdt ut med en LG Viewty lenge nå). Var en kompis av meg som hadde Pokemon (GBA elns) på sin E71.

 

Vil det funke med E72? og er det noen andre utvidelser/spill elns som finnes til telefonen?

 

Er bare Pokemon jeg tenker på (vokste jo opp med disse gameboy-spillene) egentlig, men ikke viktig.

Lenke til kommentar

Har nå fått min nokia e72, og har i den forbindelse et spm. SD minnekortet som følger med synes å allerede være nesten fyllt opp. Etter å ha gått inn på filbehandling ser jeg at mappen som ligger under minnekortet som heter cities --> diskcache er på ca. 2600 mb. Jeg regner med dette har noe med GPS'en å gjøre? Kan noen andre bekrefte at dette ikke bare gjelder for min mobil?

 

Litt bittert at 4gb minnekort nesten er fyllt opp før jeg har rukket å legge inn noe...

 

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Folk virker fonøyde med denne så langt? Den er jo bra dyr, men kanskje litt billigere på nett? E71 Var/er jo en prima telefon så jeg forventer intet mindre av denne. Har utrolig lyst på den.

 

Genser: er den grei å se på, hørte rykter om at tastauret på den grå forsvant litt. Har utrolig lyst på den fargen selv så måtte bare høre.

 

 

 

Da er den i hus også her. Grå versjon er også veldig lekker!! :thumbup:
Lenke til kommentar
Ingen som kan svare meg på om minnekortet er like fullt hos alle andre og eventuelt hvorfor?
Ganske fullt ja. Tror mesteparte en noe kart som hører til Nokia Maps. Det er vel bare å slette, men kan hentes inn igjen senere ved behov. Selv har jeg byttet inn med ett 8GB-kort jeg hadde på min forrige telefon.

 

er den grei å se på, hørte rykter om at tastauret på den grå forsvant litt. Har utrolig lyst på den fargen selv så måtte bare høre.
Ikke noe problem med grå versjon. Gråfargen er såppas mørk at de hvite bokstavene er grei å se. I mørket så lyser jo tastene opp så da er det ikke mye forskjell fra den sorte versjonen. Veldig lekker telefon synes jeg da, men det er jo forskjellige meninger om det. Hvis du er usikker så bør du kanskje prøve å få sett den i butikken og sammenligne med den sorte. :)
Lenke til kommentar

Har fallt for den grå her så det blir nok garantert den :-) Rålekker er den uansett farge :cool:

 

 

 

 

Ingen som kan svare meg på om minnekortet er like fullt hos alle andre og eventuelt hvorfor?
Ganske fullt ja. Tror mesteparte en noe kart som hører til Nokia Maps. Det er vel bare å slette, men kan hentes inn igjen senere ved behov. Selv har jeg byttet inn med ett 8GB-kort jeg hadde på min forrige telefon.

 

er den grei å se på, hørte rykter om at tastauret på den grå forsvant litt. Har utrolig lyst på den fargen selv så måtte bare høre.
Ikke noe problem med grå versjon. Gråfargen er såppas mørk at de hvite bokstavene er grei å se. I mørket så lyser jo tastene opp så da er det ikke mye forskjell fra den sorte versjonen. Veldig lekker telefon synes jeg da, men det er jo forskjellige meninger om det. Hvis du er usikker så bør du kanskje prøve å få sett den i butikken og sammenligne med den sorte. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...