Gå til innhold

Omdirigeringsløkke [Browser problem]


IgNerA

Anbefalte innlegg

Dette er meldingen jeg får når prøver komme meg inn på en side (gjelder bare en side, trenger ikke gi ut link her siden jeg veit den funker hos andre)

 

Her er meldingen jeg får i firefox

 

Omdirigeringsløkke

 

Firefox har oppdaget at tjeneren videresender forespørselen til denne adressen på en måte som aldri vil fullføre.

 

Nettleseren har sluttet å forsøke å laste inn nettsiden. Nettsiden omdirigerer forespørselen på en måte slik at den aldri vil fullføre.

 

* Har du slått av eller blokkert infokapsler som er påkrevd av dette nettstedet?

* MERK: Dersom det ikke hjelper å akseptere nettstedets infokapsler, kan det være et problem med nettstedets innstillinger, og problemet gjelder da ikke datamaskinen din.

 

Denne med Chrome

Denne nettsiden har en omdirigeringssløyfe.

 

Nettsiden på http:.... har ført til for mange omdirigeringer. Hvis du fjerner informasjonskapslene for dette nettstedet, kan det løse problemet. Hvis det ikke hjelper, er det kanskje en tjenerkonfigurasjonsfeil, og ikke et problem med datamaskinen din.

 

Jeg har slettet

Informasjonskapsler (cookies)

temp filene

C:\WINDOWS\Prefetch <- også alle filene som lå inne i den mappen

 

Jeg har også prøvd slette nettleserne, men får samme problem.

 

Går jeg gjennom en proxy side så kommer jeg inn.

 

 

Så jeg har ikke mange Idér igjen. Så om noen kan hjelpe hadde jeg vært takknemlig :blush:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 år senere...

Problemet dukker opp hver gang jeg skal åpne poste.no igjen. Må alltid inn å slette loggen for å komme inn.. Har aldri opplevd det med noen andre sider..

 

Hva kan være feil? Startet 1. Juli..

 

Nettsiden på https://www.posten.no/ har forårsaket for mange viderekoblinger. Problemet kan kanskje løses ved å slette informasjonskapslene dine for dette nettstedet eller tillate informasjonskapsler fra tredjeparter. Hvis dette ikke løser problemet, dreier det seg kanskje om et problem med konfigurasjonen av tjeneren, og ikke med datamaskinen din.
Mer informasjon om dette problemet.
Feilkode: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...