Gå til innhold

BK: Forgrunn, mellomgrunn og bakgrunn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kjedelig forgrunn, og hvorfor er fjellene bare reflektert i halvparten av vannet? ellers, fin bakgrunn.

 

For en virkelig gjennomtenkt uttalelse! Prøv en gang til! :blink:

Det er jo kun speiling på den delen av sjøen som er stille. Bølgete vann vil ikke gi refleksjon, dette er da elementært?

 

Bildet... Syns det er et teknisk bra gjennomført bilde, veldig fin skarphet gjennom det hele. Men som min mentor Rodswinger ville sagt dèt, du kunne prøvd å kommet litt nærmere og ned. F.eks helt nede i havet.

Personlig mener jeg forgrunnen blir litt forstyrrende, men den lager jo et meget fint perspektiv i bildet helhet om ikke annet.

 

Hadde kunne ønsket et bedre -dvs litt mer spennende- lys for deg her, men det er jo ikke mye å gjøre med.

Lenke til kommentar
kjedelig forgrunn, og hvorfor er fjellene bare reflektert i halvparten av vannet? ellers, fin bakgrunn.

 

For en virkelig gjennomtenkt uttalelse! Prøv en gang til! :blink:

Det er jo kun speiling på den delen av sjøen som er stille. Bølgete vann vil ikke gi refleksjon, dette er da elementært?

:lol:

 

Teknisk bra bilde, mener derimot at du kunne gjort noe annet med forgrunnen. Som Larsenio sier synest jeg også den er litt forstyrrende.

Lenke til kommentar
  • 7 år senere...

 

 

kjedelig forgrunn, og hvorfor er fjellene bare reflektert i halvparten av vannet? ellers, fin bakgrunn.

For en virkelig gjennomtenkt uttalelse! Prøv en gang til! blink.gif

Det er jo kun speiling på den delen av sjøen som er stille. Bølgete vann vil ikke gi refleksjon, dette er da elementært?

 

lol2.gif

 

Teknisk bra bilde, mener derimot at du kunne gjort noe annet med forgrunnen. Som Larsenio sier synest jeg også den er litt forstyrrende.

 

Hei!

 

hva betyr/er mellomgrunn?

 

mvh

Student 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...