Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

BILLIG lyd til volvo 240


Anbefalte innlegg

Hei

Kan begynne med at jeg har liten eller ingen peil på bilstereo, men har nettopp fått meg en volvo som jeg vil ha litt bedre lyd i.

Selve cd-spilleren får jeg tak i brukt hos en kompis(som kanskje også hadde en forsterker liggende...), men resten aner jeg ikke.

Er usikker på om jeg skal ha 6x9 i hatthylla eller basskasse i bagasjerommet. Har ikke orginalt frontsett, men et eller annet fra blåpunkt(neppe noe bra).

 

Kommer sikkert til å få sp.mål om budsjett, og det er minst mulig:) vet det høres teit ut, men jeg skal ikke ha noe "rått" anlegg, bare et som spiller litt høyt og med litt bass. Musikken som vil bli spilt er electronica(typ house, hardstyle, osv) , reggae/dancehall og rock.

 

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13259788 noe slikt kanskje? Ihverfall en prisklasse som er grei:) Og er det lurt å kjøpe brukt, eller får man da ihjelspilt elementer og slikt?

 

på forhånd takk

Endret av raakken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du vil ha det så billig som mulig anbefaler jeg deg og dra til sverige og kjøpe en monoblokk forsterker og ett 12" element, samt kabler og sikring, regner med at du ikke har lagt opp dette(?) Basskasse kan du bygge selv.

 

Ofte får du bedre og billigere oppsett fra norske forhandlere. Jeg ambefaler trådstarter å sende en fårespørsel til engenaudio, han gir gode priser og veldig god service, jeg har selv handlet hos han og har ingen betenkninger med å ambefale han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...