Gå til innhold

Fått stjålet en character

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

En venn av meg fikk i dag sannsynligvis stjålet en character fra kontoen hennes fra en person som hun kjenner, som har klart å skaffe seg passordet hennes på en eller annen måte og enten slettet eller overført hovedkarakteren hennes. Er det noen som har vært borti dette før? Er det en sjanse for at vi kan få den tilbake om den er slettet/overført?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte ikke helt hva du mente, men hvis jeg gjør det og det har seg sånn at en du kjenner har stjelt en av dine charrs så er det beste du kan gjøre å konfrontere personen og kreve den tilbake.

Skrevet

Takk for svar. Nei, det er en venn av meg som har fått stjålet hovedkarakteren sin av en person hun så vidt ikke kjenner. Jeg lurer egentlig bare på om noen hadde erfaring med dette...

Skrevet

Hvis karakteren er slettet kan en GM fikse den antageligvis. Hvis karakteren er flyttet til en annen konto må personen i såfall ha laget en ny konto i samme navn og hatt tilgang til epost og kredittkort fra hovedkontoen.

Vennen din er dum, man bør alltid være forsiktig med passord siden de er... passord.

Bytt passord og ikke bruk samme passord på både epost og wow kontoen.

Skrevet
Hvis karakteren er slettet kan en GM fikse den antageligvis. Hvis karakteren er flyttet til en annen konto må personen i såfall ha laget en ny konto i samme navn og hatt tilgang til epost og kredittkort fra hovedkontoen.

Vennen din er dum, man bør alltid være forsiktig med passord siden de er... passord.

Bytt passord og ikke bruk samme passord på både epost og wow kontoen.

Trenger vel ikke mail for å få transfera mellom kontoer.

Skrevet

Trodde du måtte ha samme etternavn på kontoen du skulle transfer en character til/fra? Eller har jeg misforstått?

Mitt råd er vel å sende en mail eller kontakte en GM.

Forklare saken sin til Blizzard folka.

Skrevet

Kan jo også være at personen er veldig ny til data og litt uviten om å ikke dele all type informasjon med andre.

Men tror nok det er mulig å få rettet opp i det som har skjedd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...