Gå til innhold

Hjelp med fjerning av oppstartsprogrammer.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde det vært min pc hadde jeg nok skrudd av alle sammen.

De tingene er bare for at de programmene de representerer skal kunne starte opp raskere, er vel sjelden du for bruk for de. Så da lønner seg nok mer å vente et halvt sekund lengere senere mener nå jeg. Pc'en din vil også være raskere tilgjengelig ved oppstart.

 

Så, ingen skade skjer om du skrur av alle. Det er ikke verre enn å skru på igjen en eller flere;)

Lenke til kommentar

Det er endel drivere i den listen der, og uten drivere fungerer ikke en pc ordentlig, så det er ikke bare og skru av alle. Og for det andre så er AVAST på listen der og dette er et antivirusprogram som er jeg vill si at er et veldig nødvendig program og burde ikke skrues av.

 

Så jeg ville ventet til en med et litt bedre svar poster. Jeg har dessverre dårlig tid nå så jeg kan dessverre ikke fortelle deg hva som bør være på og av, jeg bare sier at du ikke bør skru av alt.

 

Også vil jeg anbefale deg og ikke slette oppføringene, bare "disable" dem, fordi viss du da gjør en feil kan du bare "enable" oppføringen igjen.

Endret av Pizzaen
Lenke til kommentar

Hei :)

 

ting som du kan skru av:

Windows Defender (du har avast så du trenger den ikke :)

Java Platform SW Binary

Windows Live Messenger

 

Ting som du kan skru av hvis du ikke bruker følgende ting:

Synaptics TouchPad Enchantment (Driveren til Touchpaden din. hvis du ikke bruker den bare skru den av)

Konfigurasjonsprogramm from Windows Media.. (hvis du ikke bruker windows media player bare skru den av)

 

resten av de tingene jeg ikke har skrevet hvet jeg ikke mye om. det som jeg kan lese ut av dem er at de er til litt HDMI ting, touchknapper som er på Thosiba dataen din og div Thosiba bloatware :)

er bare og skru av for og se om det er noe viktig / søk litt på google :)

 

Hadde det vært min pc hadde jeg nok skrudd av alle sammen.

De tingene er bare for at de programmene de representerer skal kunne starte opp raskere, er vel sjelden du for bruk for de. Så da lønner seg nok mer å vente et halvt sekund lengere senere mener nå jeg. Pc'en din vil også være raskere tilgjengelig ved oppstart.

 

Så, ingen skade skjer om du skrur av alle. Det er ikke verre enn å skru på igjen en eller flere;)

jaha.. så du går inn MSCONFIG og skrur av antiviruset, brannmuren og skjermkortdriverene dine?

Endret av Submit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...