Gå til innhold

Hvor mange kr. bruker dere per år på data og utstyr?


Anbefalte innlegg

Oh lord, det er mye...

 

-Data: Hovedbeskjeftigelse på fritiden.. Derfor ca. 50k pr.år.

-Mobil: ca. 2000 pr andre år. Så 1000 lappen i året ca.

-TV/HiFi: Ny TV i kjellerstua i år. 37" Samsung til 8000,-. Bytter TV ca. hvert tredje-fjerde år. Pioneer hjemmekinoanlegg med DVD-opptaker og satelitt høytalere og 8" subwoofer til ca 8000 som sikkert blir byttet til noe heftigere innen to år. Så ca. 4-5000 pr. år her.

-Installasjon av fiber i år. Kostet 2400,- (gravde på egen tomt selv. Flink.. :)). Fibern holder nok mange år så den summen deler jeg ikke opp i årssum :D

-Radiostyrte gizmoer (fly, bil og helikopter) ca. 4-6000 pr. år.

 

Bruker også penger, men sløser heller ikke som Mynotir så klokt sier over meg her ;) Har man en hobby går det naturlig nok mye penger på dette. Har heldigvis en fru med egen, god inntekt og hun bruker mye penger på scrapbooking så hun har derfor ingen stemmerett når jeg bruker penger på utstyret jeg liker :)

 

Artig tråd forresten! :D

Endret av Pondus81
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er dessverre ikke veldig vanskelig....... Må prøve alt nytt som kommer. Men selger jo unna komponenter da. Og jeg selger unna delene mens de er relativt nye slik at man får litt i overkant av halv pris for de. Så det rene forbruket er vel en plass mellom 20 og 25000 pr. år med innkjøp på 50000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...