svenni1 Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Skal ha ny telefon og har vansklig for å finne den rette. Mulig Samsung Omnia HD. Ser litt dårlig og skjelver en del pga medisiner etter lungetransplantasjon. Ønsker stor trykkskjerm med store knapper som gir respons når jeg trykker. Bildestablisator pga skjelving. Video. Blitz/fotolys. God høytalende kvalitet. Wifi. At bildet snur seg når jeg vender telefonen. Gjerne kunne laste ned skype. Ikke for vanskelig å bruke. Kalender, kalkulator og alarm m/vibrasjon. Skjerm som tåler litt uten å bli ripet opp og virker selv i solen. Gjerne plass for flere simkort da jeg har svensk, tysk og norsk abonement, men dette er ikke noe must. Håper dere kan hjelpe meg. Vet at alt finnes på forskjellige telefoner, men finnes alt dette på en telefon. Pris er ikke viktig.
Anterialis Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 (endret) Nye iPhone 3GS ? Den har ikke plass til to simkort, men det meste andre av det du skrev har den vel, eller kan skaffes/lastes ned til den. Endret 11. juni 2009 av w3p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå