Gå til innhold

VidZone launches June 11 with three weeks worth of content


Anbefalte innlegg

VidZone, Sony's Europe exclusive free streaming music service, is on the cusp of launching. The date has been set for June 11, mere hours away, and SCEE has announced that you'll be able to enjoy a huge amount of content on day one. More specifically, there will be three solid weeks of content available to stream on launch day. The press release also promises that there's "much, much more on the way."

 

While these 10,000 videos are exclusive to Europe, there's nothing stopping people in the US from downloading it from the PlayStation Store via their European -- er, friend's -- account. Whether or not Sony has put an IP region lock on the software itself is unknown. We'll find out for sure tomorrow

 

http://playstation.joystiq.com/2009/06/10/...rth-of-content/

 

Video:

 

Dette skal visst lanseres i EU i dag.

Endret av Enigma123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan bekrefte at dette ikke er for Norge. Jeg lastet det ned via min UK konto, men både på Uk kontoen og min vanlige konto får jeg feilmelding, og 'country check failed'.

 

Så med mindre noen har en genial måte å omgå dette på , så er vi dessverre utelat denne gangen også.

Lenke til kommentar
vell at sony gir ut topp 20 listen sin av møkka musikk som egentlig er reklame ser jeg ikke på som et godt produkt.

 

Kan du utdype hva du mente med denne kommentaren din? Gratis* streaming musikkvideoer er dumt?

 

*Små reklamebannere er vel slik du "betaler"

 

Kan bekrefte at dette ikke er for Norge. Jeg lastet det ned via min UK konto, men både på Uk kontoen og min vanlige konto får jeg feilmelding, og 'country check failed'.

 

Så med mindre noen har en genial måte å omgå dette på , så er vi dessverre utelat denne gangen også.

 

 

Ikke vær så sikker, service sliter ekstremt på grunn av enorm belasting. Og når denne avtar så får vi se om vi kommer inn fra norge. Flere får nemlig feilmeldingen selv om at landet skal være støttet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
vell at sony gir ut topp 20 listen sin av møkka musikk som egentlig er reklame ser jeg ikke på som et godt produkt.

 

Kan du utdype hva du mente med denne kommentaren din? Gratis* streaming musikkvideoer er dumt?

 

*Små reklamebannere er vel slik du "betaler"

 

jeg mente med det at musikkvideoene er raklame for plateselskapet, de gir oss en "gratis" tjeneste som mest sannsynlig er sonys topp 20 liste med møkka pop.

folk ser på disse og kjøper album..

så poenget med denne tjenesten kan jeg ikke se.

 

TV serier eller filmer er noe folk kan bruke

Lenke til kommentar
Må innrømme at jeg er temmelig dritt lei av at Sony gir andre fordeler... US fikk jo video store for ca. et år siden og lovet at EU også skulle få snart og nå klarer de faen ikke og gi Vidzone til hele europa engang..

 

Det er strengt tatt ikke Sony sin feil at de ikke får lov til å ha dette i Norge, da.

TV-selskapene som opererer i Norge sitter vel på lisensene for dette. Det er samme problemet på Xbox Live.

Lenke til kommentar
Det har vel med lisensering å gjøre nok en gang.. Måtte Norsk film brenne i h......

 

Det er ikke noe galt med norsk film. Det er vel heller Sony som ikke gidder å gjøre en ordentlig innsats i å sette seg inn europeiske selskaper. Jeg tror de kunne brukt mye mer ressurser på dette, for å si det slik.

 

Nei norsk film har tatt seg opp de siste årene. Men her snakker vi om Nordisk Film og alle de problemer lisensiering i Norge skaper for alle som ønsker å skape slike tjenester. Er en grunn til at vi nesten alltid er utelatt.

Lenke til kommentar
Nei, du har det nok helt bakvendt.

LoL, så jævlig bakvendt også hahaha.

Det er takket være Nordisk film at vi er inkludert i det hele tatt.

Slutt å skjell ut ditt eget land for å ivareta rykte til noen late japanere.

 

LOL?? siter gjerne den setningen der jeg skjelte ut mitt eget land.

 

Hvorfor er det slik at de fleste tv streame tjenester ikke fungerer i norge?

 

Sier ikke at Sony ikke klarer å få dette til, bare at det er mer arbeid enn andre plasser i europa. Men sony har kanskje ikke noe med dette å gjøre i det hele og det store, men heller de bak tjenesten Vidzone.

 

Du burde virkelig tenke deg litt om, og kanskje lese ting 2 ganger før at du bestemmer deg for å forsøke å drite andre brukere ut, noe som kanskje heller ender med at du driter deg ut?

 

 

Angående vidzone så har sony ingenting med dem å gjøre. Vidzone ønsket å lansere en videostreaming tjeneste på ps3 og bestemmer selvfølgelig hvor og når de gjør innhold tilgjengelig.

 

.: ABOUT US :.

 

Based in London, VidZone Digital Media has been building long-term music distribution and digital partnerships since 2001.

 

The company owns and operates one of the leading ad-funded music video services called VidZone that will launch in 2009 on PLAYSTATION®3.

 

VidZone Digital Media has distribution agreements with Universal Music, Sony Music, Warner Music, EMI and more than 7,500 Independent record labels.

 

VidZone Digital Media is also the leading distributor of Independent music via Mobile Networks internationally and the company is at the forefront of off-network music distribution. With more than 100 distribution partnerships across 40 countries, VidZone Digital Media has relationships with most of the major global digital entertainment companies.

 

2009 will be an exciting year for music distribution as numerous large media companies leverage off their entertainment portfolios and undertake music distribution similar to Amazon and MySpace's moves in 2008.

 

VidZone Digital Media has the brand, music rights, cross platform technology (Mobile & PC) and distribution partners to remain at the forefront of this growth.

 

Kilde

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...