Gå til innhold

koblinger på HP DPS-600PB server psu


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har fått klort til meg en strømforsyning på jobben av typen HP DPS-600PB B.

 

Dette er en strømforsyning for redundante oppsett, og den har ikke noe kabling.

 

Imidlertid har den en kobling bak (den er av typen slot in med låsing) som ser noe lignende ut som denne fantastiske mspaint-tegninga:

 

post-62916-1244662268_thumb.jpg

 

hva er hva på denne koblingen? jeg tipper de kraftige er 12v og at ground er inni de rundingene på sia (det er en metallplugg innerst der)

 

noen som vet, eller som har et tips til hvordan jeg kan finne det ut? images.google.com florerte ikke akkurat med bilder av dette :p

Endret av Spr0cket
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har liten tro på den tippingen. Jeg gjetter at de små pinnene er for styring og kontroll, de kraftige er for diverse rails med 3.3V, 5V og 12V.

Men det er umulig å gjette, en slik PSU er bortimot verdiløs hvis man ikke vet. HP er antagelig ikke slepphendte med info om slikt.

 

Dessuten vil antagelig viftene i slike server PSUer støye noe uhorvelig, de passer ikke til vanlig bruk.

Lenke til kommentar

jeg skal bruke den i en ladestasjon for lipo batterier til fjernstyrt moro, så støyen går nok greit.

 

gjetting er neppe noe vits, men et mulitmeter sier da noe.

 

det er som sagt to pinner på sidene, i de runde hullene. de doble strekene står temmmelig tett, og det ser ut som at de kobles til ved at det settes inn en "spade" mellom de (er som to bladfjærer)

 

jeg antar at de kraftige er 12v, siden spec på denne er følgende:

12,15v:47a

5v:7a

-12v:0,5a

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...