Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det normalt å være redd når man har sinn første kjæreste?


Gjest Guest_johnny_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_johnny_*

hei, jeg har nå fått min første kjæreste og jeg føler meg litt utilpass og redd selv om jeg er glad på en gang! jeg er 16 og hun er 14. Det føles på en måte litt skummelt å knytte seg til en person og å forholde seg til at det rundt. Jeg må jo bli godt likt av vennene hennes å alt sånn. tror dere dette går seg til xD?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må bare ta alt med et stykke chillpill og ta dagene hver for seg. Er ikke noe vitsen å tenke at nå som dere er sammen så kommer dere til å gifte dere. Det er SVÆRT lite sannsynlig hvis du er bare 16.

 

Det med at du kommer til å møte mange nye folk og gå igjennom en del flaue situasjoner må du regne med. Bare vær deg selv når du møter venner av hun osv.

Lenke til kommentar

Det å være redd når du er i et forhold er ikke noe særlig, det er mest sannsynlig at underbevisstheten din som reagerer på at du blir følelsesmessig misbrukt. Finn ut om jenta bare bruker deg, eller er genuint interessert... Hva med å sette frykten hennes på prøve?

Lenke til kommentar
hehe.. måtte le litt av de to siste her. Men til TS, man er alltid litt nærvøs når man ikke helt vet hva man skal gjøre og forvente i en situasjon :p det går seg til etter hvert som dere blir bedre kjent og tryggere på hverandre.

what he..... OR SHE!...said :)

 

minus det å le av de to andre, det er unødvendig å skrive. sjerp deg

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Gjest Guest_johnny_*

jeg har likt jente lenge og vi har vært bestevenner lenge. Det som er at før har alt bare vært flørt og morro, mens nå er det liksom "seriøst" hvis dere forstår. det er vel det som skremmer meg litt, men jeg tror det går bedre :D

Lenke til kommentar
what he..... OR SHE!...said :)

 

minus det å le av de to andre, det er unødvendig å skrive. sjerp deg

 

ok, skal sjerpe meg

 

 

 

til TS: prøv å skap en litt mer usæriøs ramme rundt det hele.. da skal du se den usikkerheten forsvinner og dere får det morsommere =) uansett vil særiøsiteten forsvinne med tida..

Endret av pwned
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...