Gå til innhold

Mørk Skjerm på bærbar


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Skjermen på min Acer aspire5920 er helt mørk. Det går ann å se hvist jeg har sterkt bakgrundslys i rommet, men fremdeles veldig vanskelig å tyde.

Det går ikke ann å skru opp lysstyrken på skjermen, har prøvd flere måter så tror det er det som er feilen. Er det noen måte å fikse dette på?

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"pæra" har gått.

 

LCD skjermer har "baklys". Og det er er lampe. Når den går så funker skjermen, men man kan ikke se noe. Hvis du har en ekstern skjerm kan du koble den til den inntil videre så du får brukt maskinen.

 

Så lenge maskinen er under 5 år gammel skal du få dette byttet gratis på reklamasjon. Er den under 1 - 2 år går det på garantien. Bare å kontakte de du kjøpte den av.

 

AKIRA

Lenke til kommentar
"pæra" har gått.

 

LCD skjermer har "baklys". Og det er er lampe. Når den går så funker skjermen, men man kan ikke se noe. Hvis du har en ekstern skjerm kan du koble den til den inntil videre så du får brukt maskinen.

 

Så lenge maskinen er under 5 år gammel skal du få dette byttet gratis på reklamasjon. Er den under 1 - 2 år går det på garantien. Bare å kontakte de du kjøpte den av.

 

AKIRA

 

Kunne tenke meg noe sånnt ja ...

Tusen takk for svar! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...