lovelyl Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 liker det veldig godt, og kunne gjerne tenkt meg tips til lignende
.V. Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 Det har kommet iallefall 3 utgaver av Backpacker, har du prøvd alle?
lovelyl Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Skrevet 9. juni 2009 Det har kommet iallefall 3 utgaver av Backpacker, har du prøvd alle? ja har prøvd alle. Vil så gjerne at det skal komme en 4'er
.V. Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Ticket_to_Rid...#Computer_games Aner ikke om det er et ok spill, men det kom opp på google iallefall. Ellers har jo du Trivial Pursuit-serien da (tipper de har noe til PC også, men har aldri prøvd), det har jo forsåvidt ikke noe med reising å gjøre, men Backpacker var vel i stor grad quiz-basert.
Ulriksen Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 Jeg husker ikke helt hvordan Backpacker var, men regner med at Globetrotter vil være noe av det samme. Husker jeg spilte det mye før, veldig bra spill syntes jeg hvertfall.
lovelyl Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Skrevet 9. juni 2009 det var kjempegode tips! nå blir det løp og kjøp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå