Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Hylle til 2500?


Anbefalte innlegg

en hylle ganske stor egentlig som koster 2500nok den er laget i hobbyplater

 

den er 2m lang 45cm brei og ca 1,25 m høy

er dette dyrt for en hyller laget i hobbyplater?

 

en kompis lagde en hylle på skolen som vi må betale og ha sier vi må betale 1250 nok ver.. bare lurer på om dette kan være riktig?

 

 

 

svar for pliz..

 

 

Dear Kindness Stec0

______________

Rasmus St*lt*nb*rg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier ikke noe om hvor mange hyller det er oppover, men dersom vi tar utgangspunkt i at det er snakk om 5 hyller + topp, så blir det 6 plater a 45x200 + 2 plater a 45x125 til sideveggene. Jeg tipper det er brukt 8 plater a 45x200.

 

Litt avhening av hvor de kjøpes koster disse mellom 150 og 500 kr. Dersom vi sier 200 kr pr stk, så skal du ha 8 plater. Det blir 1600 kr.

 

Dersom skolen har gjort som min skole pleide å gjøre, så har de brukt den lokale byggevareforhandleren og han skal nok ha iallefall 300 kr pr stk, og da blir totalprisen 2400 kr.

 

Synes ikke det høres så usansynlig ut.

Lenke til kommentar
Du sier ikke noe om hvor mange hyller det er oppover, men dersom vi tar utgangspunkt i at det er snakk om 5 hyller + topp, så blir det 6 plater a 45x200 + 2 plater a 45x125 til sideveggene. Jeg tipper det er brukt 8 plater a 45x200.

 

Litt avhening av hvor de kjøpes koster disse mellom 150 og 500 kr. Dersom vi sier 200 kr pr stk, så skal du ha 8 plater. Det blir 1600 kr.

 

Dersom skolen har gjort som min skole pleide å gjøre, så har de brukt den lokale byggevareforhandleren og han skal nok ha iallefall 300 kr pr stk, og da blir totalprisen 2400 kr.

 

Synes ikke det høres så usansynlig ut.

ok han sa vi betalte 150kr per plate.. men men

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...