Gå til innhold

Nytt skjermkort...hvilket? og kanskje ny skjerm :)


Anbefalte innlegg

Har nu ett GF 4 Ti4200 128MB kort, men har lyst på noe heftigere...in fact det heftigste jeg kan få 8)

 

Sånn jeg ser det står da valget mellom GeForce FX 5900 Ultra eller Radeon 9800 Pro (begge med 256MB minne). Når kommer disse kortene til norske websjapper og hvilket kort burde jeg velge?

 

Vurderer evt. ett Radeon 9700 Pro eller 9800 Pro 128MB. Vil disse synke mye i pris når R9800 med 256 minne kommer? Og vil det være ett fremtidsrettet kjøp eller waste of money??

 

Sist så vurderer jeg fremdeles å kjøpe meg denne skjermen. Noen som har noe gode eller dårlige ting å si om denne skjermen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han mener GeForce FX 5900 Ultra(NV35), som blir lansert i midten av mai på E3! Kommer vel i butikkhyllene i juni en gang..?

Hadde jeg vært deg ville jeg venta og sett om GeForce FX 5900 Ultra gjør det bedre enn Radeon 9800pro...hvis ikke går du vel for Radeon?=) Det ryktes jo at GeForce FX 5900 skal bli en god del billigere enn 5800...så da kan det jo hende at det blir billigere å kjøpe det enn Radeon 9800...

Jeg har lyst på GeForce FX 5900 Ultra dersom det gjør det bedre enn 5800 8) Selv om det gjør det like bra som 5800(ikke bedre, ikke spess dårligere), så tror jeg at jeg kjøper det :D

 

OMG jeg er spent

Lenke til kommentar
"]Han mener GeForce FX 5900 Ultra(NV35), som blir lansert i midten av mai på E3! Kommer vel i butikkhyllene i juni en gang..?

Hadde jeg vært deg ville jeg venta og sett om GeForce FX 5900 Ultra gjør det bedre enn Radeon 9800pro...hvis ikke går du vel for Radeon?=) Det ryktes jo at GeForce FX 5900 skal bli en god del billigere enn 5800...så da kan det jo hende at det blir billigere å kjøpe det enn Radeon 9800...

Jeg har lyst på GeForce FX 5900 Ultra dersom det gjør det bedre enn 5800 8) Selv om det gjør det like bra som 5800(ikke bedre, ikke spess dårligere), så tror jeg at jeg kjøper det :D  

 

OMG jeg er spent

 

shit..det var gode nyheter

vet du noe om kortet,tenker på båndbredde,ram,

tenkte jeg skulle kjøpe fx 5800,men tror jeg venter litt.takk for tipset

di kommer sikkert med 256 bits minne.da blir det båndbredde til folket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...