Gå til innhold

Starte helt ny warlock - Noen som har peiling?


Anbefalte innlegg

Du kan enchante med 30+ , 50+ og 120+ . Men bare 30+ for en lvl 1 da. Men uansett er jeg enig med det forrige svaret med at det ikke er verdt det :nei: . Ikke bare fordi matsa er dyre idag, men fordi enchants er for noobs som ikke klarer en vanlig mob uten hjelp. :p Men det er jo dine penger og din char så gjør som du vil. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan enchante med 30+ , 50+ og 120+ . Men bare 30+ for en lvl 1 da. Men uansett er jeg enig med det forrige svaret med at det ikke er verdt det :nei: . Ikke bare fordi matsa er dyre idag, men fordi enchants er for noobs som ikke klarer en vanlig mob uten hjelp. :p Men det er jo dine penger og din char så gjør som du vil. :thumbup:
Fail. Kan bare enchante med 30 spell power på alle levlene. Det er ingen spellpower enchant som gir 120 spell power, enchants er vanligvis verd det, spesielt med f.eks bloodied arcanite reaper og crusader enchant der det faktisk hjelper en god del, det er bare det at de 30 spell powerene gir så lite i forhold til matsa, selv om jeg har enchanten selv på hairloom item. Og nei enchants er ikke for noobs, enchants er for de som liker at charen yter litt ekstra. Endret av Lightningwolf
Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg har en 80 paladin som jeg hater å spille på! Jeg tar fett med liv og slikt. Men det suger jo! Trenger ingen skillz for å game det! Judgement - Crusader Strike - Divine Storm - Hammer of Wrath - Dau!

 

Samme kjedelige rutinen hver gang!

 

Derfor har jeg lyst på noe vanskeligere, som eier mer - Warlock <3

 

Jeg har hatt en 30 Warlock før, så de første 30 levlene går snappy. Jeg har tenkt å specce Affliction de første 50 levlene, deretter demon, og så duel spec destro 80 - Et for PvP og et for PvE.

 

Jeg har lyst til å bli god, eller ikke god.. Ultimate! Hver stamina teller, hver spellpower teller, hvert spell teller!

 

Jeg vurderer å starte enten Undead male, eller Belf female (Har en level 10)

 

Dere lurer sikkert på hvorfor jeg startet denne tråden, men jeg skal komme til poenget:

 

Jeg har ingen peiling på Warlock. Har sett mange filmer :p

 

Noen som kan hjelpe meg med.. for det meste alt fra spec til hvilke demon jeg skal bruke til tider! - Alt hjelper :D

 

Og en ting jeg lurer på: På filmene jeg har sett bruke de nesten aldri Shadow Bolt, hvorfor ikke? (PvP) :p

 

 

Du burde serr være en B-Elf som warlock, jeg lover deg. Med mana tap er dem så RÅTT mye bedre enn undeads, ser bedre ut gjør dem også. Men angående spec, specc for dest til lvl 60, så går du demology. Og angående daemons, Succubus i PvP, og Voidwalker i PvE. :thumbup: GL :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har nok med penger, og har spilt over 6 folk til 60, så er ikke noob. Som lightningwolf sier, jeg liker bare at characteren min yter litt ekstra ;)

 

men funker spellsurge?

 

Og man speccer ikke destruction 1-60 man speccer affliction og bruker imp.

Hvor i all verden fikk du fram det at jeg skal specce Destro 1-50? :S

Lenke til kommentar

Forstår at destro kan virke artig å spille, men med SiLi/Felguard kan du drepe mange flere mobs om gangen. I tillegg har du med de rette talents grei kontroll på de fleste elites også. Dette gjelder da lvl 71+.

 

edit: Nvm. Så nå at han mente destro til 60.

Endret av Bushmann
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Skuffene lite aktiv tråd må jeg si. Har nok ingen andre enn meg selv å blame, men men..

 

Locken min er nå 40. Ikke så veldig bra geared atm siden jeg bare har vert noen ganger i sm og rfd etc, men det kommer seg når jeg blir 80 :)

 

Characteren min heter Muggles og jeg må si at jeg er kjempe førnøyd med den!

 

Etter mye søking på internet finner jeg ut at speccet mitt er perfekt :)

Lenke til kommentar

Kan være jeg som er dust her, men ville ikke det være bedre å bruke poengene i Amplify Curse og Empowered Corruption i Grim Reach og Nightfall? Du bruker vel ikke så mange curses rett etterhverandre når du levler, og empowered corruption gir jo bare corruption mer dmg etter hvor mye spell power du har, og du har 49 spell power, 33% av 49 er ikke veldig mye.

Lenke til kommentar

Shadow Embrace på den levelen, uten Nightfall og Corruption glyph er ihvertfall rimelig bortkastet. Ville ventet med dette talentet til du får Haunt.

 

Amplify Curse gjelder vel forøvrig ikke bare når man kaster curses etterhverandre (noe som ville vært tåpelig å gjøre i utgangspunktet). Men uansett er det jo en rimelig svak talent.

 

Et tips kan være å bytte ut Glyph of Voidwalker med Glyph of Corruption, og heller bruke imp nå som du har Dark Pact.

 

Ser ikke helt hvorfor man skulle være interessert i å ha Grim Reach når man levler heller, range er vel sjeldent/aldri et problem.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Grim Reach og en stund Nightfall var bare for pvp :p

 

Liker å pvpe litt når jeg levler.

 

Da var jeg 71 da. Trodde aldri jeg vill klare det, tbh. De pleier å stoppe i rundt 60 levlene.

 

Affliction er absolutt til å anbefale 1-64, etter dette går man Destro for super duper pwn! Immo - Conf og kanskje en Chaos Bolt og veldig sjeldent en Incinerate !

 

71 og ligger mellom 860 - 1,2k dps i instancer :]

Lenke til kommentar
Du kan enchante med 30+ , 50+ og 120+ . Men bare 30+ for en lvl 1 da. Men uansett er jeg enig med det forrige svaret med at det ikke er verdt det :nei: . Ikke bare fordi matsa er dyre idag, men fordi enchants er for noobs som ikke klarer en vanlig mob uten hjelp. :p Men det er jo dine penger og din char så gjør som du vil. :thumbup:

Ehm. Tipper du adri har raidet.

Seriøse raiding guilds tar ikke opp nye medlemmer hvis de ikke har bra gear som også er enchantet.

Lenke til kommentar
Mine tips:

 

Affliction fra 1-70, kanskje Destruction resten. Demonology drepte all spilleglede for meg, altfor "autopilot modus", så jeg levlet som Destruction etter jeg gikk lei Affliction.

 

Valg av demon ved levling: Voidwalker fra lvl 1 til 44-ish. Så fort du kan specce Dark Pact (affliction), gjør det, bruk Imp på passive og drain mana av han. Bruk aldri Felhunter eller Succubus. Succubus er fantastisk dårlig i solo-PvE, Felhunter kan brukes etter man får Fel Armor.

 

Valg av demon i PvP:

Felhunter kan silence casters, fjerne buffs på fiender og fjerne debuffs på deg selv. Den kan faktisk dispelle Hammer of Justice blant annet.

 

Voidwalker er greit om du forventer å ta masse skade eller møte på en rogue (kan sacrifice voidwalker og få et skjold som absorberer skade).

 

Succubus er kun god om du slåss mot et enkelt target og ønsker å seduce dette for å kunne lade opp en Soulfire eller lignende.

 

Imp har ikke noen større nytteverdi i PvP.

 

Bruk ikke Shadow Bolt ved levling når du er høy nok level til å kunne bruke andre spells. Bolts koster for mye mana. Drain Life funker fint som erstatning.

 

 

Hvorfor folk aldri bruker Shadow Bolt i PvP? Fordi den har lang cast tid, og (affliction) PvP som warlock går ut på den feige taktikken "dot'n run". Destruction bruker Incinerate som regel. Den har kortere cast tid.

 

 

Affliction PvE spec til levling:

http://www.wowhead.com/?talent#IfxbburhoVqRhktsh0h

 

Affliction PvP:

http://www.wowhead.com/?talent#IbxzrurAkVVRcktbG0hkhb

 

Destruction PvE spec jeg brukte under levling:

http://www.wowhead.com/?talent#IcZbG0hkhbZVbhqrcuVsVcot

 

Destruction PvP spec jeg bruker:

http://www.wowhead.com/?talent#IZbG0IkhbZVf0qrcuAoVcot

 

Necrossis sier: SHADOW TRANCE ;D

 

on a serious note, enig i denne posten

Lenke til kommentar
Du kan enchante med 30+ , 50+ og 120+ . Men bare 30+ for en lvl 1 da. Men uansett er jeg enig med det forrige svaret med at det ikke er verdt det :nei: . Ikke bare fordi matsa er dyre idag, men fordi enchants er for noobs som ikke klarer en vanlig mob uten hjelp. :p Men det er jo dine penger og din char så gjør som du vil. :thumbup:

Ehm. Tipper du adri har raidet.

Seriøse raiding guilds tar ikke opp nye medlemmer hvis de ikke har bra gear som også er enchantet.

Han snakker om å drepe mobs da, ikke raiding.

Lenke til kommentar

Personling levlet jeg som demonology 1-70(raidet som destro-fire). Etter LK kom så fortsatte jeg å kjøre på med demonology med denne speccen. Denne speccen er super til lvling pga soloing av alle gruppequests. Send inn Voidwalker, dotte med Corruption og Curse of Agony, og spamme Drain Life samtidig som du passer på aggro og holder Voiden i live. Avslutt med Drain Soul pga at du får igjen 15% av max mana.

 

Jeg spiller selvfølgelig en undead male pga Will of the Forsaken og Cannibalize(free healing med Lifeblood). I pvp bruker jeg den samme speccen jeg har i pve(denne). Med nok crit-chance kan du critte tilsammen 30k på et par sekunder, noe som får ned de fleste motstandere.

 

EDIT: Endret navn på et spell.

Endret av PsykoRage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...