Gå til innhold

Starte helt ny warlock - Noen som har peiling?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har aff spec, og jeg går aldri tom for mana / hp. Jeg doter med CoA, Coruption, Unstable Affliction, og den som gjør at man får hp for skaden man har gjort (Husker faktisk ikke navnet akkurat nå). Etter jeg har dotet opp tar jeg Mana tap(eller hva det heter). Drain life hvis moben dør tregt. Da sitter jeg igjen med full HP og nesten full mana. . Hender den synker litt hvis jeg dreper 3-4 mobs samtidig. Bruker void btw.

 

 

edit; level 72 btw.

Endret av Ziuuung
Lenke til kommentar

Den som tar healer deg mens den tar skade heter Siphon Life, men etter en patch (3.1?) ble den fjernet som egen dot og egenskapen ble implentert i Corruption (gitt at du velger talentet da).

 

Leste diverse guider da jeg levlet min lock, og de fleste anbefalte å droppe UA dersom du var affliction, for å gjøre det mer effektivt (altså å ikke specce så langt ned i aff), men levling er ikke et kappløp, så en bør velge det en selv synes er morsomst. :)

Lenke til kommentar

72 lock. Prøv destro.

 

1,3k SP. Immolate - CoE - Conf. CB = dø mob med 9k + hp.

 

Med Soul Leech + improved soul leech, soul link og demonic aegis dreper jeg en mob på kanskje 5-6 sekunder, altså på like lang tid som affliction bruker på å hive på 4 DoTs uten amplify curse.

 

Speccer noen ganger Haunt / SL.

Haunt er et must, increaser Shadow-Over-Time damage med 20% + healer for like mye som damagen den tar. Noe som er gøy med dette er at duration på haunt er 12 sek. Og cooldown er 8 sek. Hvis man recaster haunt eller hiver haunt på et annet target - healer den ofte for det dobbelte. Ikke spør meg hvordan, men healer kanskje 2k, 3 ganger på bare noen få sekunder.

 

Siphon Life er også ganske kos med tanke på at den healer 40% av tickene på Corruption, som tar ganske bra med liv egentlig.

 

Alt i alt syns jeg Affliction er bra, og har god dpm. Men Destro med Soul Leech + Improved Soul Leech er mye bedre, mye raskere og man har nesten ingen downtime der heller. Hender at jeg havner på 50% mana til tider, men da er det Life Tap og critte litt på CG og Conf. så er manaen på topp igjen.

 

Jeg er 76 lock men 1,4k dps i instancer og 1,9k dps på 60 stake, ikke så mye mindre på 70. Self buffa.

Endret av EMS15
Lenke til kommentar

Haunt er selvfølgelig et must dps-wise, men på non-elite mobs når du levler er det lite poeng. Fordelen med affliction når du levler er at du kan slenge dots på 5-6 mobs om gangen, og toppe hp med drain life, mens destro er mest effektivt single-target. Med affliction tar det lite ekstra tid å drepe 5 i forhold til 1 mob.

 

Favoritten min er uansett SiLi/FG. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
72 lock. Prøv destro.

 

1,3k SP. Immolate - CoE - Conf. CB = dø mob med 9k + hp.

 

Med Soul Leech + improved soul leech, soul link og demonic aegis dreper jeg en mob på kanskje 5-6 sekunder, altså på like lang tid som affliction bruker på å hive på 4 DoTs uten amplify curse.

 

Speccer noen ganger Haunt / SL.

Haunt er et must, increaser Shadow-Over-Time damage med 20% + healer for like mye som damagen den tar. Noe som er gøy med dette er at duration på haunt er 12 sek. Og cooldown er 8 sek. Hvis man recaster haunt eller hiver haunt på et annet target - healer den ofte for det dobbelte. Ikke spør meg hvordan, men healer kanskje 2k, 3 ganger på bare noen få sekunder.

 

Siphon Life er også ganske kos med tanke på at den healer 40% av tickene på Corruption, som tar ganske bra med liv egentlig.

 

Alt i alt syns jeg Affliction er bra, og har god dpm. Men Destro med Soul Leech + Improved Soul Leech er mye bedre, mye raskere og man har nesten ingen downtime der heller. Hender at jeg havner på 50% mana til tider, men da er det Life Tap og critte litt på CG og Conf. så er manaen på topp igjen.

 

Jeg er 76 lock men 1,4k dps i instancer og 1,9k dps på 60 stake, ikke så mye mindre på 70. Self buffa.

 

Med destro kan du ikke pulle 10+ mobs samtidig. :) Med affli så dotter du bare alle med Corruption(med Siphon Life talent), og tar så Rain of fire. Hvilken minion du bruker har egentlig ikke noe å si.

 

Den taktikken bruker jeg på Argent Tournament-dailies.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...