Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker henne, men vet ikke hvordan jeg skal begynne


Gjest *anonym*

Anbefalte innlegg

Ikke tenk på at det skal være så spesielt. Hva gjør du med kompisene dine? Se en film uten noe særlig innhold, snakk med hun, få hun til å le (hvis du er flink til det) og ta på jenta. Mange gutter er veldig dårlig på dette og tenker jenta synes det er rart. Det vil hun ikke synes. Jenter er mye flinkere med kroppskontakt enn vi gutter.

 

Hold øyekontakt og vis at du er interessert. Hvis du er nærvøs, så skjul det! Snakk rolig og med kontrollert stemme, prat om hverdagslige ting som felles interesser og lignende. Da vil ikke samtalen så lett stoppe opp.

 

En god idè er hvis begge er interessert i samme type film/musikk/osv. Snakk med litt innlevelse om hvor bra du synes ting er, smil og utstrål selvsikkerhet.

 

Tenk litt på livet ditt. Prøv å huske gode historier og gjerne ting du har gjort med gode kompiser. Fortell dette til jenta og hun vil helt sikkert fortelle deg noen historier også. :)

 

Da får du lettere noe å prate om. Bare pass på at du ikke bruker opp alt, men at du også lar hun prate. Spør og lytt, og spør mer utifra det hun sier. ;)

 

Lykke til!

Endret av Sono Juventino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest *anonym*

Hei

 

Da jeg spurte henne om vi skulle møtes, sa jeg først no lignende som: " Selv om det kanskje virket sånn, var jeg aldri helt uinteressert. " bla.. bla.. bla " Kunne du tenkt deg å møtes igjen?" Jeg sa aldri at jeg likte hun, men sa indirekte at jeg er interessert.

 

"Det kan vi godt :) " sa hun. bla.... bla..

 

"det kan vi godt", er dette riktig spor på veien? Vet ikke om jeg er forferdelig pirkete nå.. :p

Lenke til kommentar

Du har mye å lære. ;)

 

Ikke si sånne ting. Når du møter hun igjen får hun den bekreftelsen der uansett, så hvorfor si det? Og ikke tenk på hvordan hun sa det. Synes det var et greit svar sånn du spurte. Du må nesten tolke hun når dere møtes igjen og bare glemme svaret hennes.

 

Hun er med på å finne noe, så det er nå du må overbevise. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...