Brouwer Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Netcom benytter seg av moobi sin nettleverandør når de selger mobiler. Alle bestillinger går via dem og når telefonen din blir herpa som du har kjøpt av netcom blir du pent bedt om å dra til helvete (ringe moobi) De har den værste "servicen" jeg noen gang har tråkka i. Det startet med at jeg bestillte Sony Ericsson W715 i starten av mai. Den sluttet å funke etter 3 dager, sendte inn hele pakka og fikk en helt ny W715. Denne varte hele 1 dag mer enn den forrige ( DET ER HELE 4 DAGER DET GITT!) Jeg ringte moobi og forklarte situasjonen og at jeg helst ville få tilbake pengene eller at de gir meg annen mobil f.eks C905. Nei det gikk visst ikke siden jeg har hatt telefonen mer enn 14 dager og kan ikke bruke angreretten. Det at jeg ikke har hatt telefonen i hånda 14 dager er irrelevant. Mobilen må på service sa moobi. Det tar rundt 14 dager ifølge den slappe dasken i andre enden. Jeg skulle få tilsendt en låne telefon gratis (KONGE) imens min W715 var på rep. Selvfølgelig var ikke dette en W715 eller en fancy mobil, men den funker å ringe samt sende meldinger med. Den dukka opp i posten et par dager senere men dessverre så fungerte det ikke å ringe med den. Det er dumt å skryte på seg for mye Idag er det 14 dager siden jeg sendte inn mobilen til rep og de har ikke sendt den inn til verkstedet sitt engang. Imponerende. For 2 uker siden ble jeg fortalt at det kom til å ta 2 uker. Når jeg ringte isted ble jeg av en merkelig grunn fortalt det samme Hva slags rett har jeg egentlig? Lenke til kommentar
jkarte Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/article2720005.ece Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/article2720005.ece haha! Great! Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 skal tørke meg i rompa med lånemobilen og sende den tilbake. Noen som har noe andre ideer om hvordan jeg kan ødelegge for moobi? Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Jeg kjøpte en W880i når den var ny men etter en uke så begynte den å slå seg av i lomma mi så sendete den inn på service, det skulle liksom ta 14 dager men neida en mnd tok det. Fikk den tilbake 3ganger før jeg sa jeg ville heve kjøpet det var visst ikke greit så måtte sende den inn igjen etter en mnd til fikk jeg ny salgspakke. Da hadde jeg fått brukt den i 2uker maks. Så etter 2uker ble den nye salgs pakken lik den forrige da fikk jeg heve kjøpet. 4ganger på service det, da jeg skulle heve kjøpet spurte jeg om jeg kunne få byttet til en svart det fikk jeg ikke så tok å heva kjøpet og kjøpte en svart, da jeg fikk den svarte utgaven den funka i 3uker så ble den lik de forrige sendte den på service da fikk jeg ny salgspakke med en gang men da var det en sølv farget salgspakke jeg fikk i retur, ringte og sa jeg ville ha den svarte men det fikk jeg ikke, så sa jeg at jeg ville heve kjøpet det fikk jeg ikke etter det orket jeg ikke mer og begynte å handle andre steder, mye bedre. N.B Fikk bare spydige komentarer og teite unnskyldninger når jeg ringte til dem. STYR UNNA. Endret 8. juni 2009 av Alvrina89 Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg kjøpte en W880i når den var ny men etter en uke så begynte den å slå seg av i lomma mi så sendete den inn på service, det skulle liksom ta 14 dager men neida en mnd tok det. Fikk den tilbake 3ganger før jeg sa jeg ville heve kjøpet det var visst ikke greit så måtte sende den inn igjen etter en mnd til fikk jeg ny salgspakke. Da hadde jeg fått brukt den i 2uker maks. Så etter 2uker ble den nye salgs pakken lik den forrige da fikk jeg heve kjøpet. 4ganger på service det, da jeg skulle heve kjøpet spurte jeg om jeg kunne få byttet til en svart det fikk jeg ikke så tok å heva kjøpet og kjøpte en svart, da jeg fikk den svarte utgaven den funka i 3uker så ble den lik de forrige sendte den på service da fikk jeg ny salgspakke med en gang men da var det en sølv farget salgspakke jeg fikk i retur, ringte og sa jeg ville ha den svarte men det fikk jeg ikke, så sa jeg at jeg ville heve kjøpet det fikk jeg ikke etter det orket jeg ikke mer og begynte å handle andre steder, mye bedre.N.B Fikk bare spydige komentarer og teite unnskyldninger når jeg ringte til dem. STYR UNNA. Kjenner meg igjen Så fort jeg har muligheten til å heve kjøpet gjør jeg det og kjøper en annen mobil på en telebutikk/elkjøp. Det som er trist er at faktisk mobilen synker i verdi mens den er på service. la oss si at du kjøper den nyeste modellen fra sony ericsson og du må ha den på service i 3mnder før du får en som fungerer skikkelig.. da har det kommet flere nye modeller som er bedre for samme pris. Dette er plagsomt Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg kjøpte en W880i når den var ny men etter en uke så begynte den å slå seg av i lomma mi så sendete den inn på service, det skulle liksom ta 14 dager men neida en mnd tok det. Fikk den tilbake 3ganger før jeg sa jeg ville heve kjøpet det var visst ikke greit så måtte sende den inn igjen etter en mnd til fikk jeg ny salgspakke. Da hadde jeg fått brukt den i 2uker maks. Så etter 2uker ble den nye salgs pakken lik den forrige da fikk jeg heve kjøpet. 4ganger på service det, da jeg skulle heve kjøpet spurte jeg om jeg kunne få byttet til en svart det fikk jeg ikke så tok å heva kjøpet og kjøpte en svart, da jeg fikk den svarte utgaven den funka i 3uker så ble den lik de forrige sendte den på service da fikk jeg ny salgspakke med en gang men da var det en sølv farget salgspakke jeg fikk i retur, ringte og sa jeg ville ha den svarte men det fikk jeg ikke, så sa jeg at jeg ville heve kjøpet det fikk jeg ikke etter det orket jeg ikke mer og begynte å handle andre steder, mye bedre.N.B Fikk bare spydige komentarer og teite unnskyldninger når jeg ringte til dem. STYR UNNA. Kjenner meg igjen Så fort jeg har muligheten til å heve kjøpet gjør jeg det og kjøper en annen mobil på en telebutikk/elkjøp. Det som er trist er at faktisk mobilen synker i verdi mens den er på service. la oss si at du kjøper den nyeste modellen fra sony ericsson og du må ha den på service i 3mnder før du får en som fungerer skikkelig.. da har det kommet flere nye modeller som er bedre for samme pris. Dette er plagsomt Det er jeg enig i. Du kjøper jo mestsannsynlig det nyeste der og da. Men når mobilen er mer eller mindre på service heletiden er det irriterende når du først får en som virker så har du funnet en ny model som du heller vil ha plagsom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå