Gå til innhold

Hvordan er livet som student i bodø`? Og hvordan er miljø og skolen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På generell basis så er det gode studentmiljø på skuler der mange av elevane kjem frå andre plassar i landet.

 

Dei lokale Bodø studentane drar nok tilbake til sine gamle venner i helgene, men dei studentane som har lang heimreise blir værande i helgene. Du får derfor ofte god sosial kontakt med dei.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hybeln min er også på mørkved, rundt 300 meter fra skolen.

 

Jeg tenker at jeg reiser ned med saker og ting rundt den 10'ende, men venter nok til rundt den 15-16 med å flytte inn. Forrige eier røkte rimelig mye der, så leietakeren holder på med oppussing. Kan ikke klage akkurat :)

 

Fadderperioden blir jeg selvsagt med på. Det er fra min erfaring slik at de man treffer i starten av et skoleår og klikker med, også er de man ofte holder fast med, selv om dette har unntak. Blir uansett veldig spennende med fester og slikt. Er vist endel aktivitet på samfunnet f.eks

Lenke til kommentar

blir sikkert arti ja

 

Hybeln min er også på mørkved, rundt 300 meter fra skolen.

 

Jeg tenker at jeg reiser ned med saker og ting rundt den 10'ende, men venter nok til rundt den 15-16 med å flytte inn. Forrige eier røkte rimelig mye der, så leietakeren holder på med oppussing. Kan ikke klage akkurat :)

 

Fadderperioden blir jeg selvsagt med på. Det er fra min erfaring slik at de man treffer i starten av et skoleår og klikker med, også er de man ofte holder fast med, selv om dette har unntak. Blir uansett veldig spennende med fester og slikt. Er vist endel aktivitet på samfunnet f.eks

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...