Gå til innhold

ati radeon 9700 og mitt gamle ti 4400


Anbefalte innlegg

Må si jeg ble veldig overrasket over hvor mye bedre 9700pro var enn mitt ti 4400, ytelsen i forhold til mitt gamle og slitt 4400 deluxe er helt utrolig. Så ikke så mye forskjell i vanlige 3d spill, men ytelsen i den nye (32) bit's grafikken var helt "amazing" er kjempe fornøyd med mitt connect 3d 9700 pro kort altså.. Prøvde ut nyeste 3d mark og må si at geforce 4 henger langt baki i slike spill som doom3 og andre krevende spill.. Mitt bråkete gamle 4400 er altså byttet ut med ett 9700pro og jeg er stor fornøyd.. fikk vel godt over 3500 poeng mer på 3d mark 2003 enn med ti 4400.. Så de som sier de kan slappe av med ett geforce 4 kort i de nye spillene må bare ta å fyre opp med ett ati kort atlså for dette er for dårlig.. 8) :woot: eller hva synes dere..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

=( er lei jeg nå, fikk lite i 2001SE.. jeg har de nyeste driverene og oppsett jeg ser ikke helt hva som er problemet..

Men litt over 10.000 er ikke mye å skryte av akkurat.

Jeg har: Connect 3d radeon 9700 pro

twinmos 512 ddr pc 2100

Athlon xp 1800+ (1533mhz)

Chieftech silver 360w

80gb western 8mb cache

 

Hvorfor får jeg så lite..

hva skjer..

Lenke til kommentar

Tja jeg kan vel ta en tur igjennom maskina og lete litt..

men altså ikke missforstå 9700pro er kjempe kort..

Men jeg vet ikke hva som er gale nei.. hm... må nok skjekke oppsettet ja.. men kortet mitt blir jo nesten bedre med AA skrudd på da men men =) hehe.. sliter litt med dette da.. men jeg får 4280 i 3d mark 2003 da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...