Gå til innhold

Høgskolen i Gjøvik - Samletråd


Anbefalte innlegg

Jeg har satt opp følgende regnskap utifra lånet jeg får fra lånekassa. Dette er månedsvis

  • 2500,- i leie
  • 500,- i strøm og internett
  • 130,- i forsikring
  • 2000,- i mat

Dette gir en totalsum på 5130,- Da vil jeg sitte igjen med ca 3000 som skal rett inn i aksjefond og BSU kontoen min.

 

Vurdere om jeg skal søke meg en jobb, men er redd det vil føre til at skolearbeidet ikke vil bli like høyt prioritert. Jeg får se når jeg kommer opp dit, hvor mye arbeid det blir. Noen som har noe innspill på dette?

Endret av Tobias.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oi det var billig leie, husk at du må betale tv lisens på ca. 2330kr året om du skal ha din egen tv.

 

Tror det skal gå fint med jobb og skole, har iallefall fungert greit for meg. Men sjansen for jobb der oppe høres litt usansynlig ut.

 

Blir litt vanskelig å kalkulere hvor mye går til hva når du ikke har hybel enda, men setter opp utgift kildene jeg kan tenke på.

 

* Leie, ( ink strøm og int )

* Vaskeri

* bad og dass ting

* Mat

* transport

* Tv lisens ( om nrk mannen klarer å ta deg)

* telefon

* Forsikring

Lenke til kommentar
Ikke sikker men tror du må forsatt betale lisensen om tv-en blir oppdaget. Ei dame måtte betale tv-lisens når hun ikke kunne ta inn noen kanaler men brukte den kun til å se på dvd, ble en del styr over det.

 

Husker at det var på nyhetene. Er jo helt på jordet, vi skal bare bruke tven til å spille xbox.

Endret av Tobias.
Lenke til kommentar
Hvordan er det med jobb i gjøvik? på det meste har jeg sett 11 ledige stillinger i hele oppland, og de fleste av dem passet ikke til studenter.

Veldig mange studenter som jobber på Telenor mens de studerer på HiG. Ta kontakt med Proffice Gjøvik for mer informasjon, det er de som ansetter folk for Telenor.

Lenke til kommentar
Informasjonssikkerhet!

Kom inn på R1 for litt siden.

 

Nå sliter jeg bare med å finne leilighet, så si ifra hvis noen leter etter en å dele med!

 

Jeg sliter også med å finne meg et sted å bo, satser på jeg kommer inn på informasjonssikkerhet studiet til høsten :thumbup:

Lenke til kommentar
Informasjonssikkerhet!

Kom inn på R1 for litt siden.

 

Nå sliter jeg bare med å finne leilighet, så si ifra hvis noen leter etter en å dele med!

 

Jeg sliter også med å finne meg et sted å bo, satser på jeg kommer inn på informasjonssikkerhet studiet til høsten :thumbup:

 

Informasjonssikkerhet her og :p

 

Jeg ringte sopp og de fikset leilighet til meg ganske så fort, det ble visst på sørbyen.

 

Flytter inn denne søndagen, skal på R1 kurs ^___^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...