snowbot Skrevet 6. juni 2009 Skrevet 6. juni 2009 jeg skal redigere en sang, det er stemme i den, er det noen her som vet om et bra program jeg kan bruke til dette, takk for hjelpen på forhånd.
Khaffner Skrevet 6. juni 2009 Skrevet 6. juni 2009 Det finnes ingen enkel måte å gjøre det på. Det er faktisk umulig med mindre frekvensene til stemmen skiller seg drastisk ut fra frekvensen til de andre instrumentene. Men hvis den skiller seg ut må du bare fjerne frekvensene til stemmen. Hvordan dette gjøres vet jeg ikke, her må noen andre hjelpe.
snowbot Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Skrevet 6. juni 2009 sant det, vi har funnet et program, men der går frekvensene i sangene vi velger helt likst, så stemmen blir ikke helt borte. vi har nå prøvd music morpher, IKKE anbefalt!
Khaffner Skrevet 6. juni 2009 Skrevet 6. juni 2009 Dere vil ikke prøve Backing Tracks? Det er låter som er spilt inn på nytt uten vokal og ofte uten gitar. Man kan sikkert få alle kombinasjoner hvis du leter nok
Skagen Skrevet 6. juni 2009 Skrevet 6. juni 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
X-effect Skrevet 6. juni 2009 Skrevet 6. juni 2009 Jeg fant en guide for å gjøre dette med et program kalt Wavosaur. Har ikke prøvd dette selv, men ser ganske lovende ut.
snowbot Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Skrevet 6. juni 2009 jeg får teste ut litt, takker for hjelpen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå