Gå til innhold

Hacket mailen min? får ikke logget på


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg sitter med litt småpanikk no. Fordi jeg ikke får logget på windows live kontoen min hvor mailen min er.

 

På mailen min så har jeg alt av informasjon til hoteller flybilletter osv til ferien, pluss masse annet.

 

Problemet er at passordet mitt plutselig ikke stemmer lengre, selv om jeg vet det er riktig. Har hatt mailen side barneskolen. Jeg får heller ikke logget på med secret question og de greiene, fordi at når jeg laget mailen så var jeg liten og blitt lært opp til å ikke oppgi navn osv :p så jeg rabblet bare inn masse tull (som jeg ikke husker). Har også skrevet passordet feil så mange ganger at den er sperret.

 

Har prøvd å søke litt på internet etter hjelp eller ett sted hvor jeg kan ringe inn å få hjelp, men finner ikke noe.

 

 

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre? eventuelt ett sted jeg kan ringe eller sende mail til for å få hjelp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tja kanskje ringe folka som styrer butikken?

men hva har man lært? jo husk sikkerhetssvaret ditt, og ha et sikkert passord.

 

 

ja jeg har leitet etter et nummer for å snakke med windows live mail folkene men finner ikke noe.

 

 

ja jeg har tatt lærdom av sikkerhetsvar problemet. men jeg var jo som sagt på barneskolen og tenkte ikke så langt da jeg laget mailen

Lenke til kommentar
Jeg kommer ikke inn med min @sjonglering.com-adresse his SqWebMail. Noen tips der? Samme problem her - vet at passordet er riktig, men kommer ikke inn. Deretter ba jeg admin endre passordet mitt, og han gjorde det, men fremdeles kom jeg ikke inn.

Akkurat det må du snakke med admin, sqmail er det admin som styrer og holder orden i og er ikke en sentralserver som hotmail.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...