Gå til innhold

mpx.no med dårlig markedsføringsskikk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm med nærmere ettertanke.. jeg trenger egentlig ikke ram , og det var jo ikke _SÅ_ billi ..

 

et søk på prisguiden :

ITButikken 407,-

"Spectek";"DDRram PC2700, 512MB";"";"";"";

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Såh.. spare 70 kr , når jeg egentlig ikke har bruk for . .. viste ikke at ddr ram hadde synke så mye lissom :) men uans . fin pris , ikke det.. men har ikke såå bruk for lissom :)

Lenke til kommentar
Vi beklager selvfølgelig feilen, og skal stå for den feilen vi har gjort.

 

Prisen er endret til annonsert pris også på våre nettsider.

 

Annonsen vil bli oppdatert til ny pris i løpet av dagen - så prisen gjelder i kun kort tid = LØP OG KJØP

 

Vennlig hilsen

 

MPX

 

Det er ikke lov å reklamere på forumet!!

 

Men jeg kjøper allikevel :wink:

 

Vil bare si at den faktisk hørte med oss først. Og nei, vi hadde ikke noe imot at dere fikk vite at alle kunne bestille til 328,- :)

Lenke til kommentar
Svarer fra han som representerer mpx kan overhodet ikke likestilles med f.eks de kvalme reklameforsøkene fra enkelte i xxxxxxxxxxx.no.

 

netconnection

 

håper alle har disconnectet :D

 

Det var vel ikke 100% nødvendig. De har fått nok pepper nå.

 

Hmmm, synd jeg ikke trenger en drøss med 512mb brikker. Jeg har en drøss nå. Jeg kjøper selvfølgelig når de koster mest. Det er bare en egenskap jeg har...

Hvis noen vil kjøpe brikker på mpx og selge med dobbel fortjeneste, så er jeg et mulig offer :cry:

Lenke til kommentar
hmm med nærmere ettertanke.. jeg trenger egentlig ikke ram ' date=' og det var jo ikke _SÅ_ billi ..

 

et søk på prisguiden :

ITButikken 407,-

"Spectek";"DDRram PC2700, 512MB"

 

quote']

 

Du vet sånn prosentregning og sånn? hehe

Det er nok en god pris mpx kjører/kjørte.

 

DrE

Lenke til kommentar

Hmmm, synd jeg ikke trenger en drøss med 512mb brikker. Jeg har en drøss nå. Jeg kjøper selvfølgelig når de koster mest. Det er bare en egenskap jeg har...

Hvis noen vil kjøpe brikker på mpx og selge med dobbel fortjeneste, så er jeg et mulig offer :cry:

 

Ditt nick er herved notert for fremtidige salgsstunt :woot:

 

Forøvrig... Jeg la nettopp merke til at jeg har faktisk 1 brikke til overs... har jo bare plass til to ekstra brikker likevel... Kan PC2700 brikker på HK som tar PC2100? Jeg vet at man da seff ikke får full utelling, men er det mulig?

Lenke til kommentar

Hmmm, synd jeg ikke trenger en drøss med 512mb brikker. Jeg har en drøss nå. Jeg kjøper selvfølgelig når de koster mest. Det er bare en egenskap jeg har...

Hvis noen vil kjøpe brikker på mpx og selge med dobbel fortjeneste, så er jeg et mulig offer :cry:

 

Ditt nick er herved notert for fremtidige salgsstunt :woot:

 

Forøvrig... Jeg la nettopp merke til at jeg har faktisk 1 brikke til overs... har jo bare plass til to ekstra brikker likevel... Kan PC2700 brikker på HK som tar PC2100? Jeg vet at man da seff ikke får full utelling, men er det mulig?

 

Funker i boksen min iallfall.

Lenke til kommentar
At en moderator blir sint på meg er jeg nå ikke redd for, kan ikke fatte å begripe at dette er en "dødssynd", tror du har et litt for anstrengt forhold til forums.

 

...

 

Og igjen UFO, denne posten kunne vært postet på webshoperfaringer ja, men for at du skal kunne lese svaret mitt, poster jeg den her.

 

For det første så leser jeg Webshoperfaringer gjevnlig så ... :p

 

Men det å poste i feil forum, bare for å snike seg til flest visninger, blir vel litt feil? Du har kanskje ikke forstått hvorfor forumet er delt opp? Saker om handler om A, skal i kategori A, B skal til kategori B osv. Ikke så veldig vanskelig egentlig... For hvis folk skal drite i reglene på den måten, blir det jo totalt umulig å finne fram til noe nyttig på dette forumet. Det syns vel også du er dumt?

 

Og utifra første innlegget, var det hetsing av en web-sjappe, og med dårlig kunebehandling, falske tilbud og alt mulig triste og leie ting. Ikke den generelle prisen på ram. Jeg vil da tolke dette som mat for Webshoperfaring.

Lenke til kommentar
Svarer fra han som representerer mpx kan overhodet ikke likestilles med f.eks de kvalme reklameforsøkene fra enkelte i xxxxxxxxxxx.no.

 

netconnection

 

håper alle har disconnectet :D

 

Det var vel ikke 100% nødvendig. De har fått nok pepper nå.

 

De får aldri nok pepper. Hele sjappa er jo bygget på løgn og bedrag. Den dagen de fratas rett til å drive forretningsvirksomhet har de fått nok. :smile:

Og det er stadig folk her inne som ikke vet dette.

Lenke til kommentar
På siden deres står det 328kr (annonse på forsiden), men når jeg trykker på linken står det 450kr og til og med når jeg trykker på handlevogn. Hvilken pris gjelder?

 

Jeg har nå uansett bestillt 5 stk...  :woot:

 

Fadern, kom over denne tråden nå og oppdaget akkurat det samme...men jeg har ikke så stort behov for ny RAM at jeg gidder kjøpe om det koster 450. Noen som vet hva som er rett pris? Eller er det rettet opp fast nå? :(

Lenke til kommentar
På siden deres står det 328kr (annonse på forsiden), men når jeg trykker på linken står det 450kr og til og med når jeg trykker på handlevogn. Hvilken pris gjelder?

 

Jeg har nå uansett bestillt 5 stk...  :woot:

 

Ettersom annonsene deres hadde feil pris (328,- mot 450,- som var tilbudet) så satt MPX prisen ned til 328,- i webshop'en sin, men KUN frem til de hadde fått trukket tilbake annonsene på internett, noe jeg vil tro det prøvde å gjøre ganske så kjapt... :wink:

 

Så står det nå 450,- i webshop'en, så er nok prisen gått tilbake til 450,-. xtra-tilbudet på 328,- var bare midlertidig, inntil de fikk fikset opp i annonseringen...

 

Så dersom du bestilte med pris på 450,-, så har du isåfall kjøpt 5 stk til 450,- stk :lol:

 

:woot:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

mpx.no er en av få webbutikker som faktisk gjør det de kan for at kunden skal være fornøyd med dem..ta å les litt på kunde-erfaringen for mpx.no her på hw.no sin side så skjønner dere hva jeg mener, jeg har selv handlet hos dem og jeg er ingenting annet enn utrolig fornøyd med deres service..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...