Gå til innhold

PSP vs. iPod Touch


Anbefalte innlegg

Noen som har en formening om hva jeg bør kjøpe? :)

 

Trenger noe som jeg kan ha musikk på, se filmer på og spille, så DSi er ikke noe valg for meg. Noen som har noe kjennskap til spilling på iPod Touch?

 

Nå har jeg iPod Classic, litt liten skjerm til film og ikke noe særlig bra spillkonsoll. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har en formening om hva jeg bør kjøpe? :)

 

Trenger noe som jeg kan ha musikk på, se filmer på og spille, så DSi er ikke noe valg for meg. Noen som har noe kjennskap til spilling på iPod Touch?

 

Nå har jeg iPod Classic, litt liten skjerm til film og ikke noe særlig bra spillkonsoll. :p

 

Tja, egentlig har jeg ikke noe formening av hva du bør kjøpe. Du må nesten rangere de 3 punktene, musikk, film og spill i prioritert rekkefølge over hva som er viktigst.

 

Kommer spill og film øverst ville vel jeg tenkt på PSP, kommer Musikk og film øverst ville jeg vurdert iPod Touch.

 

PSP er utvilsomt bedre som bærbar spillkonsoll, og den har vel også større skjerm for film (tror jeg) enn iPod Touch. iPoden er bedre på musikk biten, men enn annen "fordel" er at du kan laste ned (piratkopier) av filmer for å se på iPoden.

 

Kjøp begge, så slipper du tenke over det ;)

Lenke til kommentar
Noen som har en formening om hva jeg bør kjøpe? :)

 

Trenger noe som jeg kan ha musikk på, se filmer på og spille, så DSi er ikke noe valg for meg. Noen som har noe kjennskap til spilling på iPod Touch?

 

Nå har jeg iPod Classic, litt liten skjerm til film og ikke noe særlig bra spillkonsoll. :p

 

 

Du kan da både høre musikk og se filmer på DSi såvidt jeg vet :)

 

Skal du faktisk spille, så velger du PSP av de to.

Lenke til kommentar

iPod koster nærmere 3000kr mens PSP koster rett under 1500kr.

 

Og PSP er best til film, fordi den har større skjerm. Jeg ville kjøpt iPod hvis du vil ha musikk, PSP hvis du vil ha spill og film. Bruker selv bare iPoden til musikk og av-og-til noen spill. Det er også lettere å ha med flere filmer på PSP, siden det er lett å bytte minnekort hvis du skal ha med mange filmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...