Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vel, da har jeg fått spillet. Nå gjelder det bare å holde ut resten av dagen på jobb :)

Bra, håpe eg får det i dag. Får det 100% i morgen, ble sendte fra Kongsberg i går kl 12.

Skrevet
Håper at spillet dukker opp i morgen, da det ble sendt i dag.

Blir spennende å se hvordan det at man kun kan være 1 any i klubblag-modus påvirker spillet. Ellers blir det artig å teste ut litt dribling :)

Hva betyr 1 any?

Når man spiller klubb online med venner og andre folk så velger man ut en spiller som man styrer selv i en bestemt posisjon. F.eks så er jeg Ronaldo på høyrekanten, og en kompis Benzema på topp, mens en tredje kan styre resten av spillerne. Da er han any.

Skrevet (endret)

Noen som vet når Santiago Bernabeu er klar til nedlastning i morgen? Skal spille Manager Mode og da blir det med Real Madrid, litt kjekkere hvis man spiller på Santiago Bernabeu

Endret av Raul07
Skrevet
Oppdateringer på PSN pleier å komme ved 6 tida, men vet ikke når det kommer på Live, Raul07 ;)

Du hadde vel skrevet 18 hvis du mente kvelden? :whistle: Så eg antar at du mener kl 6 om morgenen

Skrevet
Hvordan avbesiller jeg hos lefdal? Har ikke fått noe bekreftelse på at det er sendt, og da kjøper jeg det heller i byen i morgen på release.

Ring 815 58 800, tast 2 vent og tast 4.

Skrevet
Oppdateringer på PSN pleier å komme ved 6 tida, men vet ikke når det kommer på Live, Raul07 ;)

Du hadde vel skrevet 18 hvis du mente kvelden? :whistle: Så eg antar at du mener kl 6 om morgenen

Mente 18.00 :p

Skrevet

Mente 18.00 :p

Håpe det er før Xbox Live, det er litt sent....

Skrevet

Fifa10 lå i posten i dag :new_woot:

Noen som vet om online delen er åpen i dag eller må vi vente til i morgen?

Det er jo bare å prøve. De kan ikke banne deg fra Ea serverne uansett. Sett noen har skrevet det her. Bare tull

Skrevet

Lucky Bastard Raul07. Tviler på at man blir bannet pga. at man prøver ut onlinedelen en dag før release. Hadde det vært en uke derimot.

Veldig sikker på at jeg blir skuffa når jeg sjekker postkassa rundt kl. 2 i dag :p

Skrevet

Typisk nok var ordren min hos lefdal på "send-status." "Det blir litt vanskelig å stoppe det nå vet du, tar kanskje en dag eller to å levere. Går kjempefort. Ring i morgen da!"

Jess, gi meg spillet i morgen till release, eller så får den østlandspusen hos lefdal kundeservice en hårtørker av dimensjoner!

Skrevet (endret)

Fikk mail fra absolutt spill igår klokka 1600 om at spillet var sendt.. Og nå sitter jeg med det i hånden :) Absolutt spill slutter aldri og imponere :)

edit: Posten skal vell ha en del av æren og ;)

Endret av GoldlaXiE
Skrevet
Fikk mail fra absolutt spill igår klokka 1600 om at spillet var sendt.. Og nå sitter jeg med det i hånden :) Absolutt spill slutter aldri og imponere :)

edit: Posten skal vell ha en del av æren og ;)

Bestilte også fra Absoluttspill. Tok en dag her også :new_woot:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...