Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet ny bruker i karriere-delen i går. Og vanligvis (fifa 09) fikk spillerne som deltok i kampen poeng som de kunne bruke til å forbedre seg med.Så,hvordan funker dette systemet i fifa 10?Evt hvordan utvikler spillerne seg? :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da skjønner jeg godt frustrasjonen din. Bør rett og slett ikke være slikt. Så har ikke manager-modusen fått spesielt god kritikk ellers da, med tanke på bugs og urealisme.

Skrevet

Sikker på at du greier å hente inn en 10-15% på et par dager hvis du starter en sesong som manager på et eller annet drittlag. Spill på Semi-Pro og 20 min kamper. Jobb systematisk mot enkelte bragder, og flytt spilleren din i de posisjonene som passer best. Feks fintebragden fungerer best (for min del) å ta fra en backposisjon (spisser er dumme dyr).

Skrevet

Hvor mange må man være for å kunne spille en kamp i Pro club Championship. Jeg har en virtual pro som er 88, 95% låst opp og jeg har lyst til å bruke han online, men få av kameratene mine liker PCC så funker det med 2 stykker?

Skrevet

Hey, klarte en stuphead i går - i stangen. Fitte. Sikkert 3. gangen jeg tar en stuphead i stangen. Drit og dra. Brassespark og hælspark kan jeg bare drømme om.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Vakreste målet du har scort er på åpent mål? :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...