Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ville slengt med Hamsik og Tissone på sentral midt. Aner ikke hva de koster.

Hamsik ja, men det finnes mange bedre alternativer enn Tissone. Tissone blir aldri en topp spiller.

Skrevet

Er vel i nov/des da Kriss, bare treningskamper i morgen? Hvordan melder man seg på selve FIFA 10 NM som skal være i Bergen? Hørtes jo litt gøy ut. :p

Skrevet
Mata fra Valencia og kanskje, men kan hende han koster en del?

Tror Wilshere også blir god etter hvert.

Jeg spiller veldig mye med Valencia men får liksom aldri helt til å bruke Mata... Ikke er han fryktelig rask, og fysikken er heller ikke på plass. Han blir som oftest dyttet bort eller løpt opp...

Blir han mye bedre etterhvert?

Skrevet
Er vel i nov/des da Kriss, bare treningskamper i morgen? Hvordan melder man seg på selve FIFA 10 NM som skal være i Bergen? Hørtes jo litt gøy ut. :p

Oja, bare leste fort igjennom det. Men prøv å send mail til e-post adressen som er på den siden jeg linket til :)

Skrevet

Noen andre som opplever at head to head kamper online plutselig blir slutt etter 85-90min når man leder.

Mulig jeg er paranoid, men jeg tipper på at den idioten som taper forårsaker det hele.

Skrevet

Mulig dette er blitt svart på før, men vil bugen på MM hvor man får minus 2 milliarder når man bytter klubb komme hver eneste gang man bytter klubb?

Skrevet

Skjenner noen som var med. 1,2 og 3 plassen kvalifiserte seg til NM.

Skrevet

Hei!

Har da (endelig) fått meg PS3 + FIFA 10, og hva er det jeg må gjøre nå? Koble til trådløs, mekke profil på EASports? Thats all?

Skrevet

Noen som vet om det kommer flere sko på fifa gjennom en patch????

Er veldi opptatt av sko og att spillerne skal se bra ut..

skoene som er på fifa nå suger......

er bare en modell av total90 og superfly:(

Hva syntes dere ??????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...