Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Geofag Eksamen 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er eksamen overstått, håper det gikk bra med dere, gikk greit, BORTSETT FRA VÆRET! De to siste oppgavene der gikk forferdelig, huff at vi måtte få det!

 

Takk til hvem enn det var som linket til de om gasshydrater, hadde ikke tenkt på det før nå, og vi fikk jo bruk for det!

Lenke til kommentar

Ja, ekstremt deilig å være ferdig! Slet også med de to siste oppgavene om været, men fant kjapt på at været i Oslo ville bli preget av regnbyger. aner ikke hvorfor da, hehe:) noen som vet hva slags vær det ville blitt forresten?

Syns det var sinnsykt mye å gjøre og skrive, ble ikke helt ferdig..

Lenke til kommentar
Ja, ekstremt deilig å være ferdig! Slet også med de to siste oppgavene om været, men fant kjapt på at været i Oslo ville bli preget av regnbyger. aner ikke hvorfor da, hehe:) noen som vet hva slags vær det ville blitt forresten?

Syns det var sinnsykt mye å gjøre og skrive, ble ikke helt ferdig..

hehe, skrev det ble lett østlig vind, og skyfritt, tror det blir mye forskjellige besvarelser på det... menmen, det kommer vel ann på hvordan man tolket det første kartet (tirsdag)

 

met.no

 

jeg prøver å finne værkart for den tirsdagen, men finner det ikke noen steder... vil virkelig vite om jeg bomma totalt

Lenke til kommentar
Takk til hvem enn det var som linket til de om gasshydrater, hadde ikke tenkt på det før nå, og vi fikk jo bruk for det!

 

Jes jes, godt at jeg klarte å lese gjennom linjene =) Synd at det ikke stod så mye om hvordan de ble dannet. Men vil takke alle sammen for gode innspill i går, det hjalp virkelig.

 

Håper også at noen var innom den klimasiden jeg linket til, for det stod det forsåvid hele svaret på oppgaven om vannkraft.

Lenke til kommentar
Takk til hvem enn det var som linket til de om gasshydrater, hadde ikke tenkt på det før nå, og vi fikk jo bruk for det!

 

Jes jes, godt at jeg klarte å lese gjennom linjene =) Synd at det ikke stod så mye om hvordan de ble dannet. Men vil takke alle sammen for gode innspill i går, det hjalp virkelig.

 

Håper også at noen var innom den klimasiden jeg linket til, for det stod det forsåvid hele svaret på oppgaven om vannkraft.

 

Ja var innpå fornybar, det hjalp også veldig, hadde faktisk bare skrevet ut det om miljøfølger pga- de ulike energikildene, så traff midt iblinken der :thumbup:

 

Men er det noen som vet om/hvor man kan finne værkart for den tirsdagen i februar? Er veldig nysgjerrig på hva det egentlig skulle være! Eneste jeg vet er at det ikke regnet (met linken over)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...