Gå til innhold

[Løst]Stoler ikke helt på selger


Anbefalte innlegg

Bare hyggelig.

 

Har selv tenkt til å bestille en slik : http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17354897, men i 16 GB da. De hadde slike i 16 GB, til en god pris.

 

ja jeg så den nettopp i stad og sendte AD Import en epost angående batterilevetid og hvilke lader jeg får med. Ble mer interessert i den også.

Fikk altså vite at ifølge produsenten så skulle den vare i 12 timer med lyd og 5 timer med video i full batteri. Ladderen derimot følges med en usb som jeg var litt skeptisk med. Hadde foretrukket at den laddes via strømnettet. For nå som jeg snart skal reise, så tar jeg ikke med pc så jeg må låne andres pc for å lade den hvis du skjønner hva jeg mener :hm::ermm::ermm: :ermm:

 

Uansett. Hvor mye koster den for 16gb?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare hyggelig.

 

Har selv tenkt til å bestille en slik : http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17354897, men i 16 GB da. De hadde slike i 16 GB, til en god pris.

 

ja jeg så den nettopp i stad og sendte AD Import en epost angående batterilevetid og hvilke lader jeg får med. Ble mer interessert i den også.

Fikk altså vite at ifølge produsenten så skulle den vare i 12 timer med lyd og 5 timer med video i full batteri. Ladderen derimot følges med en usb som jeg var litt skeptisk med. Hadde foretrukket at den laddes via strømnettet. For nå som jeg snart skal reise, så tar jeg ikke med pc så jeg må låne andres pc for å lade den hvis du skjønner hva jeg mener :hm::ermm::ermm: :ermm:

 

Uansett. Hvor mye koster den for 16gb?

 

De skulle ha 449 kr for 16 GB versjonen.

Lenke til kommentar
Har avtalt med selgeren og varen http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17354897 blir sendt i mandag!

Det vil ta ca 1-5 dager før den kommer hit ;)

 

Gleder deg nå :D

 

Har selv bestilt i helga. Bestilte en sånn ipod look a like spiller til dama, og en 16 GB lik den du skal ha til meg selv. Jeg får min pakke fra 1-2 dager (Brev A post). Overførte penger i helga, så de bør vel ha de på mandag tenker jeg. Gleder meg masse selv til å se hvordan spillerne er.

 

Er jo så små summer, så det blir forhåpentligvis en gladlig overraskelse. Har sett på spillere i butikkene, og der var det jo 2,3,4 og 5 ganger høyere pris (og enda høyere pris). Det er jeg ikke interessert i å gi for en mp3/mp4 spiller. Funksjonaliteten er nok noe bedre i noen av de i butikken, men allikevel. Uansett, er spent på spillerne :-)

 

Skal holde dere oppdatert når jeg mottar pakken min.

Lenke til kommentar
Gleder deg nå inv_biggrin.gif

 

Har selv bestilt i helga. Bestilte en sånn ipod look a like spiller til dama, og en 16 GB lik den du skal ha til meg selv. Jeg får min pakke fra 1-2 dager (Brev A post). Overførte penger i helga, så de bør vel ha de på mandag tenker jeg. Gleder meg masse selv til å se hvordan spillerne er.

 

Er jo så små summer, så det blir forhåpentligvis en gladlig overraskelse. Har sett på spillere i butikkene, og der var det jo 2,3,4 og 5 ganger høyere pris (og enda høyere pris). Det er jeg ikke interessert i å gi for en mp3/mp4 spiller. Funksjonaliteten er nok noe bedre i noen av de i butikken, men allikevel. Uansett, er spent på spillerne :-)

 

Skal holde dere oppdatert når jeg mottar pakken min.

 

haha ja jeg gjør nå det ; ) Betalte 115 kr for frakt siden jeg brukte PayEX men d ekke så mye egentlig da. Har bare lyst på pakka og jepp de er mye billigere enn de spillerne du kan få ta i byen :grin2:

Lenke til kommentar

Mottok spillerne i dag. Kjempefornøyd :-) God service og veldig raskt levering. Ble oppdatert underveis at pengene var mottatt og fikk beskjed når pakken ble sendt.

 

Har testet spilleren og den fungerer fint. Touchscreen er ganske presis. Så spilleren har definitivt vært prisen, og mer til :yes:.

 

Min bedre halvdel er også fornøyd. Nå kan hun ha med seg den fine lille spilleren når hun jogger. Fulgt også med bæreveske, så den er praktisk som f.eks til jogging.

 

Begge spillerne har den faktiske kapasiteten som er oppgitt.

 

Så tomlene opp for AD Import !

Lenke til kommentar
Problemet med den typen spillerer er jo at lydkvaliteten gjerne er skit. Personlig kjøper jeg ikke en lydspiller dersom jeg ikke vet på forhånd at den egner seg til å spille lyd. Et lite obs til de som bryr seg om lydkvaliteten.

 

Lydkvaliteten var faktisk flott. Nå vet jeg ikke hvor kresen du er da. Selv har jeg visse minimumskrav. :-) Men er helt enig, lydkvalitet er essensielt :!:

Lenke til kommentar

Nja, jeg er ingen HiFi-snob, men et av problemene, både med billigspillere og noen andre, er støy/dårlig skjerming. Jeg bruker et par Creatve Aurvana når jeg er på farten - in ear-plugger som er relativt følsomme. Fort gjort at musikken blir ødelagt av godt merkbar bakgrunnsstøy, dessverre.

Lenke til kommentar

Men du vet at bakgrunnsstøy har noe med øreproppene å gjøre ? Og ikke primært spilleren. Men ja. Kan godt være en del masse på de billigere spillerne. Vil faktisk si at spillerern ikke hadde mye av dette, og var ganske presis. God lydgjengivelse.

 

Poenget mitt er at billig ikke alltid er "skit" og dyrt alltid er veldig bra.

Lenke til kommentar

Neida, man kan være heldig og fnne gull, men man kan være uhelidig å bare finne elveslam også. Siden ingen audiofile sider eller andre troverdige sider tester billigspillere, blir det derfor sjansespill, og det gidder jeg ikke. :p

 

Støy kommer ikke fra pluggene, nei. ;) At de er sensitive for støy vet jeg, men det er ikke noe problem så lenge det ikke kommer støy fra spilleren.

Lenke til kommentar

Enig med deg der. Nå har jeg vært heldig da. "Funni gull" vet du :D Sånn vil det vel alltid være, at billige spillere uten merke ikke blir testet av profesjonelle. Da kan sånne som meg, som ikke gidder å betale så mye, kjøpe sånne da vet du :tease: .

Lenke til kommentar

Har fått mp4-en nå! ^^ øreproppene som kom med var ikke så mye i tess så brukte mine egne som funka fett ;)

 

Menyene er ganske enkle så det er bra. Et lite irritende ting er at den er litt treg og litt lite sensitiv mot pennen. Men skjermen har bra lysstyrke.

Det skulle ha vært en egen spoleknapp i tillegg. Men til den prisen så kan jeg ikke klage på det da. 8gb er jo god plass for en pris til bare 349,-! En minnepenn på 8gb koster jo omtrent 200kr og for en hundrelapp til, får jo du mye ekstra :thumbup:

Lenke til kommentar
Har fått mp4-en nå! ^^ øreproppene som kom med var ikke så mye i tess så brukte mine egne som funka fett ;)

 

Menyene er ganske enkle så det er bra. Et lite irritende ting er at den er litt treg og litt lite sensitiv mot pennen. Men skjermen har bra lysstyrke.

Det skulle ha vært en egen spoleknapp i tillegg. Men til den prisen så kan jeg ikke klage på det da. 8gb er jo god plass for en pris til bare 349,-! En minnepenn på 8gb koster jo omtrent 200kr og for en hundrelapp til, får jo du mye ekstra :thumbup:

 

Husk å kalibrere skjermen da, slik at den blir mer presis. Min er meget presis nå. Jeg synes spilleren er genial til den prisen :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...