Gå til innhold

Hindre Live i å oppdatere subscription


SaNxo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
virker som om de gjør det bare for at det skal være tungvint så de beholder kundene sine...

 

I realiteten blir vel det mer som at kunder ikke ønsker å komme tilbake. Jeg vil ihvertfall aldri mer bruke kredittkortet mitt hos Microsoft uansett hva de skulle lokke med. På grensen til svindelvirksomhet spør du meg :thumbdown:

Lenke til kommentar
http://www.xbox.com/nb-NO/legal/xboxComTOU.htm

 

Punkt 6.

 

Står i vilkårene så svindelvirksomhet bil litt vel hardt å ta i.

 

Men utrolig rotete? ja

 

Etter å ha opplevd selv hvordan det er å kansellere xbox live gold, samt etter å ha lest andre sine opplevelser rundt dette, så har jeg ingen problemer med å kategorisere dette som på grensen til svindelvirksomhet.

Det er ikke ofte jeg holder med Ms, ihvertfall ikke på dette punktet - da kansellering av Gold er noe crap.

Men som Xboxsupport sier, hadde folk faktisk lest vilkårene istedet for å bare trykke ja hadde vi sikkert ikke hatt halvparten så mange klager her inne.

Irriterer meg grønn over at folk klager på at det er slik når det står klart og tydelig.

Lenke til kommentar
Det er ikke ofte jeg holder med Ms, ihvertfall ikke på dette punktet - da kansellering av Gold er noe crap.

Men som Xboxsupport sier, hadde folk faktisk lest vilkårene istedet for å bare trykke ja hadde vi sikkert ikke hatt halvparten så mange klager her inne.

Irriterer meg grønn over at folk klager på at det er slik når det står klart og tydelig.

 

Det at det står i vilkårene er kanskje ikke klart og tydelig nok siden mange opplever dette som et problem.

Folk må få klage over dette så mye de vil. Sannsynligheten for at dette blir endret forbedrer seg ihvertfall hvis folk ytrer sin uenighet :)

Lenke til kommentar
Det at det står i vilkårene er kanskje ikke klart og tydelig nok siden mange opplever dette som et problem.

 

Problemet er nok ikke at det blir mistolket, men ikke lest :p

 

Punk 6.3 tredje avsnitt

 

Du kan be oss om å slutte å bruke betalingsmåten ved å ringe Xbox kundestøtte.

 

Hehe, litt rotete formulert av meg, men forsåvidt det jeg mente :)

Det finnes mange tjenester man betaler for på nettet og det er så enkelt og brukervennlig at folk flest ikke leser igjennom vilkårene. Sikkert ikke lurt, men sånn er det nå bare.

Når man da opplever hvor tungvindt MS skal gjøre det for deg som forbruker blir man først litt paff og deretter veldig frustrert. Hvis man i tillegg møter en litt vrang kundebehandler blir opplevelsen desto mer irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...