Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva syns jenter om dette ?


Gjest Guest_hmmm_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_hmmm_*

I en alder av 31 år forventer jo jenter at en mann skal ha ett viss antall hakk i sengestolpen. Gjør det noe at man ikke har noen hakk?

Det at man ikke har hatt seg med kvinnfolk betyr nødvendigvis ikke at man er dum..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I en alder av 31 år forventer jo jenter at en mann skal ha ett viss antall hakk i sengestolpen. Gjør det noe at man ikke har noen hakk?

Det at man ikke har hatt seg med kvinnfolk betyr nødvendigvis ikke at man er dum..

 

Men jeg tror ikke det ville ha hatt noe å si i det lange løp.

Tror egentlig det ikke ville hatt noe å si, så fremst man har blitt kjent med personen først. Er jo ikke akkurat at man treffer på noen og de åpner opp med en gang at man er jomfru. Er vel kanskje mer aktuelt å si det når det anledningen passer, og da hadde det ikke spilt noen rolle for min del.. Er jo personen som teller, og ikke hvor mange hakk i sengestolpen akkurat ;)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*

Jeg stiller meg tvilende til det jentene har svart jeg iallefall..

Jenter merker sånnt så fort, og vis man da er det minste usikker så er det baybay...

Har man passert 31 og aldri hatt no dame ( ikke tafsa eller nussa engang ) så er løpet kjørt, man har ikke sjang til å "innhente" seg på den manglende erfaring.

Lenke til kommentar

I hvilke situasjoner blir du avvist av jenter da?

Typisk på byen? I tilfelle er det klart at det å være selvsikker på området er viktig, men så er vel heller ikke ONSs noe å trakte etter heller?

 

I en "normal" situasjon tror jeg ikke det har noe som helst å si :)

Lenke til kommentar

Det er mange som sier at man skal være ærlig og fortelle at man er jomfru før man har sex med dama, men synes heller du skal droppe det, være avslappet og selvsikker og gjøre det beste ut av det.

 

Hvis temaet kommer opp kan du jo si at du er jomfru (hvis det er planer om varig forhold), men hadde ikke tatt det opp på eget initiativ. Ble litt på siden av temaet, men likevel verdt å nevne.

 

Har hørt om de jentene som har ombestemt seg i senga fordi han er jomfru, men det er jo tåpelige jenter som du helst burde skygge unna. Duger ikke til noe annet enn sex i hvert fall.

Lenke til kommentar

I utgangspunktet er det vel greit..(Spesielt hvis du bare var en flørt) Men hvis jeg skulle hatt et langvarig forhold med deg så hadde jeg kanskje etterhvert vært nervøs for at du ville prøve ut andre, ikke bare hatt deg med ei jente for resten av livet..

Lenke til kommentar
Jeg stiller meg tvilende til det jentene har svart jeg iallefall..

Jenter merker sånnt så fort, og vis man da er det minste usikker så er det baybay...

Har man passert 31 og aldri hatt no dame ( ikke tafsa eller nussa engang ) så er løpet kjørt, man har ikke sjang til å "innhente" seg på den manglende erfaring.

 

løpet er kjørt? hm.. den må jeg tenke på... æ... nei :nei:

Lenke til kommentar
Jeg stiller meg tvilende til det jentene har svart jeg iallefall..

Jenter merker sånnt så fort, og vis man da er det minste usikker så er det baybay...

Har man passert 31 og aldri hatt no dame ( ikke tafsa eller nussa engang ) så er løpet kjørt, man har ikke sjang til å "innhente" seg på den manglende erfaring.

 

løpet er kjørt? hm.. den må jeg tenke på... æ... nei :nei:

 

Nei, det er helt på jordet. Men sikkert trygt å tenke at han bare kan glemme alt som heter kvinner og sex.

Lenke til kommentar
Gjest -26år-

Hvorfor fortelle det? Jeg var 22 år når jeg "virkelig" mistet jomfrudommen. Hadde trang forhud og noen meget dårlige sex opplevelser i yngre alder, type 3-4 halvstøt og så ikke mer. Så hadde strengt tatt ingen erfaring når jeg jeg møtte jenta jeg fullførte et samleie med.

 

Jeg lærte meg faktisk å fingre jenter her på diskusjon.no. Fra flere detaljerte beskrivelser, både stimulering av klitten og G-punktet. Dama fikk orgasme første gangen jeg prøvde det (samme kveld) Takket være brukerne på diskusjon.no`s tips og hint. Veldig takknemlig for det.

Sex er forskjellig fra person til person, så det er egentlig bare å kjøre på. Jenta jeg hadde sex med (har hatt det flere ganger nå forresten) hadde ingen mistanke om at jeg var så og si jomfru, erfaringsmessig. Du lærer deg fort hvordan dette funker, etter du har stukket den inn starter du og jukke menst du ser på dama. Når du kommer inn i en rytme du ser hun liker (stønning etc) holder du det gående med varierende tempo. Er ikke noe å tenke over. Bare kjør på :)

Lenke til kommentar
Herregud hvor vanskelig er det egentlig å knulle, er jo ikke sånn at man trenger fagbrev ellerno. Synes jeg ser det samme ute i skogen, hunn-elgen sier til hann-elgen "Øyh, har du erfaring eller?".

Haha, nydelig sagt!

 

Hovedproblemet er vel å "finne" hullet, selv om det strengt talt ikke burde være noe problem.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...