Gå til innhold

Informasjon om forum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror mange av de som klager på reglene, er av de som burde vært fjernet fra forumet.

 

En liten kommentar:

Kommentarene mine er ikke ment som klaging, det er jo lov å være uenig og spørrende.

 

Som jeg sa "...de som klager". Og hvis du ikke klager, så er det ikke rettet til deg. Er bra å være spørrende og kritisk, men når enkelte kommer med direkte kjeft og skittkasting om reglene (ikke i denne tråden enda, men har sett det i andre tråder som omhandler reglene på forumet), så kaller jeg det klaging fra personer som ikke har noe her å gjøre.

Lenke til kommentar
Anngående "Bumping" så stiller jeg meg litt spørrende.

Jeg synse det er litt rart at dere ikke nevner verken i Nettikette eller Retningslinjene at Bumping der det har gått rimelig tid (altå en 2-3 dager) der det har vært ingen reply på posten. Det må da for all del være lov?

For slik som det står nå så er det ikke lov i det hele tatt.

 

Ei omformulering synse jeg burde vært gjort på det punktet.

 

Så enig, så enig. Spør man om noe man ikke finner ved å søke og ikke får svar på threaden hva er da verst? Lage ny, identisk thread eller bumpe den gamle?

Lenke til kommentar

Jeg vil kalle det mest uoversiktelig hvis man lager en ny identisk thread...

 

For hvis en person da søker får han opp flere alternativer og det blir vanskligere for en uerfaren nett bruker og finne riktig informasjon..

 

Jeg er enig i at noe s¨nt som "saklig bumping" hvis dere skjønner hva jeg mener burde være tillat...

Lenke til kommentar
i den menes hvis en bruker kommer med poster som:
Hvorf** i h*** stengte du/dere den ** ** posten, det er det mest idio** jeg har sett

 

Har vært en del av dem rundt omlring og via PM desverre, og det kaller ikke jeg konstruktivt.

 

Er "hvorfor" et ulovlig ord her på forumet? strenge retningslinjer... :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...