leonthine Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg tar samfunnsfag vg1 opp som privatist for å heve snittet mitt litt. Det jeg lurer på er om noen vet noe om det er noe annerledes /ny eksamensmetode iforhold til kunnskapsløftet, eller om muntlig kjøres på samme måte som alltid? Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg hadde historie! Og... det virker som det alltid har vært! 30 min øving fikk jeg. Også ble jeg henta, satte meg ned og begynnte å fortelle om de 2 emnene jeg hadde fått på et ark. Enkle og korte spørsmål som: gjør rede for bla bla bla. Lykke til! Lenke til kommentar
leonthine Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Ok, takk Lenke til kommentar
leonthine Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Ok, takk Lenke til kommentar
privatisten Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg tar samfunnsfag vg1 opp som privatist for å heve snittet mitt litt. Det jeg lurer på er om noen vet noe om det er noe annerledes /ny eksamensmetode iforhold til kunnskapsløftet, eller om muntlig kjøres på samme måte som alltid? Skal også ha den eksamen og lurer på hvordan det er. Får man en oppgave/tekst og lese el??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå