Gå til innhold

Forslag til nye ruter?


Anbefalte innlegg

Endelig har heimen besluttet at det faktisk trengs en ny ruter. Den vi har er UTROLIG dårlig, bare forstill deg; Du sitter i sengen din og det er så vidt det funker. Du sitter med datamaskinen på fanget og ruteren er i samme rom, den funker dårlig. Du kobler en kabel rett inn i ruteren som går direkte til ps3, det funker så vidt og det er utrolig treigt og kan ikke spille noen spill online uten sykt lagg. Jeg har da en Linksys WRTG54 noe og den er super dårlig.

 

Noen som har noen forslag til en nye og god ruter som ikke har så høy teknologi at du må bytte nettkortet? Da jeg har en Acer Aspire 5920G, en stasjnær datamskin som bruker nettverksledning, og en playstation 3 som bruker nettverksledning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
90 % av de som klager på WRTG54 har et eller annet torrent program gående.

 

Ja, for det er jo torrent på en ps3 som går rett fra kabel fra ruteren, bare at det er utrolig dårlig, samtidig som rekkevidden er dårlig til den bærbare. Samt at ruteren kræsjer siden den ikke greier trådløst og kabel samtidig.

Lenke til kommentar

har samme routeren selv jeg, kan ikke klage, har du prøvd og oppgradere firmwaren på den da?

gjorde det på min og da ble den bra igjen. hadde samma problemet som du bare at jeg hadde xbox lagga som fy, bestemte meg og prøve og oppgradere firmware før jeg kjøpte ny. nå fungerer den optimalt!

 

prøv det først, hvordan du gjør det finner du lett på google;)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...