Gå til innhold

hva slags spill er half life?


Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
Sitter du fast i Ravenholm-brettet? Det er etter min mening det kjipeste første gang, men etter å ha spilt det noen ganger, og etter at man har lært en den triks er det en av mine favoritter.

 

For all del ikke gi opp, det som kommer etter Ravenholm er meget god underholdning.

 

 

vet ikke om det er Ravenholm, vet bare at det er chapter 6.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, du sitter fast i Ravenholm.

 

Hvordan du kommer deg videre:

 

 

Når du drar i spaken slik at bilen detter ned, må du hoppe opp på bilen før den begynner på turen oppover igjen. Der oppe finner du noen planker du skal balansere på for å komme videre;)

 

 

For all del, ikke gi opp Half-Life 2, det er et sinnsvakt bra spill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

aner ikke hvilken spake du snakker om. skal prøve å se filmer på youtube. forrige jeg så ble det jo pause i akkurat der jeg sitter fast.

Lenke til kommentar

spakene som gjør att du heiser opp bilene... når bilene har blitt sluppet ned så trekkes de opp igjenn. Det er da du må slenge deg på, men det er etter Ravenholm er spillet er fetest, det blir bare fetere og fetere :D Blir mindre av gåtene også hvis jeg husker riktig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

er kommet forbi der med bilene.

 

om jeg husker rett så sitter ejg fast mellom disse to videoene http://www.youtube.com/watch?v=GeA9ykSIOhE...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=FePVmOPVW54...feature=related

så sykt irriterende at han ikke kunne vise meg hva jeg skal gjøre.

 

nå ser det ut som alt er der. av en eller annen grund så var det ikke dær sist gang jeg så etter.

 

 

jeg kom meg til en ny plass hvor man skal kjøre bil, men kjører bare i ring hele tiden.

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar
ring? driver du å kjører rundt på stranda? siden du skal opp den bakken med de steinene. Du må bruke grav gun for å dytte opp bilen. Så skal du gjennom en tunnel =)

Jeg har aldri brukt grav-gun til dette. Fult mulig å kjøre gjennom hele bilbrettet også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

ok nå sitter ejg virkelig fast igjen. har 2 elendige saves på samme sted. er i city 17 tror jeg og akkurat nå driver jeg å skyter på noen store gule mekaniske edderkopper. jeg er tom for skudd og liv. hvordan skal jeg gjøre det? en i spillet snakke om et tak med amo, men jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg opp dit. jeg var på et tak med amo, men trappen er ødelagt.

Lenke til kommentar

virker ikke helt som att du har den store kreative ånden... men er masse gule edderkopper eller striders om du vil i c17. Er du etter det store slaget foran rådhuset? I den bygningen med mange etasjer hvor alle veggene er sprengt vekk? Siden er en kasse der, du må gå på de smale restene av etasjen over, stendere heter det kansje, til etasjen over for å komme dit, litt balansekunst når du blir skutt på sammtidig. Litt klønete forklart men du får spørre videre =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

ja forstod ikke helt hvor jeg skulle. noen som ahr youtube video å vise meg?

 

må jeg starte hele bana på nytt siden jeg ahr 2 dårlige saves på samme sted med lite liv?

Lenke til kommentar
ja forstod ikke helt hvor jeg skulle. noen som ahr youtube video å vise meg?

 

må jeg starte hele bana på nytt siden jeg ahr 2 dårlige saves på samme sted med lite liv?

 

Her er en walkthrough, altså en guide som hjelper deg og komme igjennom spillet. På siden der så ser du en oversikt over de forskjellige kapitlene, trykk på det kapitelet du er i nå også da skal det komme opp masse bilder, bla deg nedover helt til der du er også der finner du garantert svaret på spørsmålet dit.

 

Også kan det være lurt og ta vare på linken slik at du kan bruke den når du sitter fast senere ;)

Lenke til kommentar
Sitter du fast i Ravenholm-brettet? Det er etter min mening det kjipeste første gang, men etter å ha spilt det noen ganger, og etter at man har lært en den triks er det en av mine favoritter.

 

For all del ikke gi opp, det som kommer etter Ravenholm er meget god underholdning.

Ravenholm var en av de stedene jeg gruet meg til når jeg fikk tak i mitt eget HL2 for lenge siden.

 

Men utrolig nok må jeg kunne si at det var ikke fult så ille som jeg hadde forventet.

Det var ikke direkte vanskelig men heller ikke direkte lett. En herlig miks. :)

Lenke til kommentar
Haha, eit spel skal være utfordrande, det er meiningen du skal måtte tenke deg om og bruke tid på å kome vidare.

 

Om du har kome til Ravenholm utan å vite det kan du ikkje leve deg stort inn i spelet.

Har du kommet til RH uten å vite det har du ikke spilt eneren! :!:

Lenke til kommentar

Terningkast til spillene:

 

Half Life 2: 6

Team Fortress 2: 5

Portal: 5

 

Som du ser, så synes JEG at alle spillene er veldig gode. Etter min mening går nok Half Life av med seieren over beste spill i Orange Box.

 

Og for å svare på spørsmålet ditt: Du finner mange nyttige svar her. Kort fortalt: Det er et førstepersons skytespill.

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
Har du kommet til RH uten å vite det har du ikke spilt eneren! :!:

No har ikkje Ravenholm noko med det første spelet å gjere, men eg vil absolutt anbefale å spele gjennom HL1 først. Gameplaymessig er ikkje HL2 noko vidunder, skal ein få fullt utbytte må ein setje seg inn i historien og ta det frå begynnelsen. Å spele gjennom HL2 utan å bry seg om historien er neppe noko høydare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...