Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil sprite opp sexlivet med kjæresten..


weak

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten har vært sammen i 1,5 år. Vi lever akkurat nå i et avstandsforhold, og møtes somregel to helger i mnd. Sexlivet har alltid vært bra, men begge må vel innrømme at det har blitt mer og mer det samme hver gang. Og det er langt ifra spennende. Nye ting er alltid et samtaleemne, og begge er villige til å prøve noe nytt. Men vi finner liksom ikke ut noe som kan sprite litt opp, som ikke er for "vilt" om dere skjønner..

Noen som har kommet seg ut av samme knipe? Noen som har noen tips?

Jeg liker uforutsigbarhet, mn det blir sjeldent gjennomført. Det samme ritualet hver gang.. Hvordan få mulighet til litt mer uforutsigbarhet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye man kan gjøre før og få opp spenningen. Alt fra bekledning til ulike måter mann kan utføre sexen på. Og sted man har sex. Bare fantasien som setter grenser. Ta deg en tur på kondomeriet.no eller nytelse.no og bestil noe dere har lyst på. Eller noe du har lyst på og overaske partner med ;) Der selger de jo alt fra erotiske spill til oljer, klær, leketøy+++ Må no være noe der dere ikke har prøvd :whistle:

Endret av Zx45
Lenke til kommentar

vel jeg og dama har en periode nå hvor det ikke er lov å ha sex på samme sted mer enn en gang;)

 

Ikke la det bli slik at dere har sex før dere skal sove. Det i seg selv bør hjelpe litt. men vet jo ikke hva standarden deres er. Erotikknett.no har sikkert noen tips;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Takk for svar! Fått noen idèer nå hvertfall.. Skal visst overraske han med noe når han kommer hjem i helga, trenger gjerne tips til hva jeg kan gjøre! Har liksom prøvd alt det vanlige, men han vil at jeg skal finne på noe nytt, men aaner rett og slett ikke hva! ;/

Lenke til kommentar

Ville gått til innkjøp av noen bøker om det, veldig mye bra litteratur på temaet om nye spennende ting å gjøre.

 

For mannen/gutten ville jeg anbefalt noe av David Shade. "David Shade's Manual" dekker alt fra hot spots, sexhypnoser, leker, osv. Er det noen som har peiling så er det han, og jeg kan si det sånn at dere begge vil ha mye glede av å kjøpe hvilken som helst bok av han

Til kvinnen er jeg ikke helt sikker på hva som er bra for tida, er selv ingen fan av Tracey Cox og lignende. Føler det gir veldig mye informasjon alle vet om. Dama har en bra bok vet jeg, som dekker alt fra teknikker til ting langt opp på kinkyness-skalaen. Kan høre med henne hva den heter om det er ønskelig. Pleier ikke lese i hverandres bøker, men likevel har jeg fått mye glede av den :)

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Takk for det. Skal sjekke opp litt jeg!

Rota litt mellom bøkene nå. Den hun hadde som jeg snakka om heter "Hvordan tenne mannen? 203 hete tips for kvinner" og er skrevet av Olivia St. Claire.

Kvinnelitteratur om sex er ikke min sterke side, men den her står det veldig mye bra i denne, likevel finnes det nok mye annet bra også. Denne går mer på kreative ting man kan gjøre enn teori

Lenke til kommentar
Gjest medlem-87354

Meg og gubben holder på med det selv for øyeblikket, og eg tror sexen vår er bedre enn noensinne. Var en periode kor eg rett og slett blei drittlei ensformigheten i sexen vår, så eg ville ikkje ha sex lengre. Men er over det no, og sexen er digg. Sitter sjøl å tenker opp ting for å holde gløden ved like.

 

Mye man kan gjøre vettu ;)

 

Rollespill med kostymer.

Sex på forskjellige steder, ikkje bare i senga.

Prøve forskjellige stillinger (evt kjøpe en bok med stillinger og bare bla opp på en random side og prøve den stillingen man havner på.)

Kjøpe inn sex spill fra kondomeriet eller lignende og spille (har vurdert å kjøpe terninger sjøl, slike med bilder/ord med stillinger, plasser og måte å ha sex på. Gøy å la noen andre bestemme litt ;) )

Om dere har bil, ha sex i bilen på en litt offentlig plass.

Kjøpe utfordrende/sexy undertøy.

Sitte å onanere foran hverandre uten lov til å røre hverandre.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...