Gå til innhold

Får ikkje meldt meg ut av LIVE (gull)?


aspic

Anbefalte innlegg

Eg kjem neppe til å spele noko meir over nett før til seinhausten så difor ringte eg kundesupport idag for å melde meg av Live Gold. Etter vel 10 minutter med venting i telefon (uhyre stygg ventemusikk) fekk eg kontakt med ein "kunderådgjevar". Eg gav han informasjon og div slik at eg kunne melde meg ut. Plutseleg seier han strengt til meg at eg ikkje har betalt Live for mai månad. Litt fortumla svarer eg tilbake at Microsoft alltid har trukket pengane automatisk, og at det står på "automatisk betaling" på profilen min på xbox.com (ufrivillig avmerka dog). Likevel hadde dei tydlegvis ikkje fått inn pengar i mai månad og eg skulder heile 59 kr, i følgje "kunderådgivaren". Vel, kva alternativ har eg? Duden lagde eit saksnummer og styr, og ba meg ringe opp att når eg hadde gjort opp for meg og faktisk sett at pengane var trukket frå konto. Før dette var skjedd kunne han ikkje seie opp abonnementet.

 

Vel vel, eg tok det heile litt med ro, men når eg no kjem heim ser at Microsoft faktisk HAR trukket pengar 05.05.2009. Overføringa er merkja ****** 01.05 NOK 59,00 MICROSOFT *XBOX LIVE. Er ikkje dette betalinga for MAI månad? Eg ser neppe for meg at Microsoft trekk pengar for til dømes juni, i juli. Eg er lite keen på å sitje i kø igjen om dette faktisk er tilfelle, så nokon som har innspel?

 

Kva skjer med dei stakkarane som faktisk ikkje KAN betale? Dei er jo då stuck i ein evig loop før dei får skrapt saman pengane dei skuldar. Planen til MS er vel å lage store nok krav slik at det lønnar seg å gå til inkasso? Eg var fullstendig klar over at det skulle vere tungvindt å melde seg ut, men dette tar kaka.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta kontakt med banken din og be de sperre fremtidige trekk på visa kortet ditt fra MS. Deretter tar du kontakt igjen med MS og forklarer at de får eventuelt sende utestående krav med dokumentasjon på brev til deg. Ihvertfall slik jeg ville gått frem.

 

MS sin kundebehandling rundt dette stopper aldri å overraske meg. Hadde problemer selv når jeg skulle si opp abonnementet mitt for en periode, noe som gjør at jeg aldri kommer til å betale et øre for xbox live igjen.

Lenke til kommentar

Ein MÅ ikkje betale med kort nei, men eg var så dum og betalte for 3 månadar med kort, og etter det har MS automatisk trukke frå kontoen min. Men kan ikkje MS anklage meg for å halde tilbake betaling, får ikkje dette konsekvensar for meg Duckwings?

Lenke til kommentar
Ein MÅ ikkje betale med kort nei, men eg var så dum og betalte for 3 månadar med kort, og etter det har MS automatisk trukke frå kontoen min. Men kan ikkje MS anklage meg for å halde tilbake betaling, får ikkje dette konsekvensar for meg Duckwings?

 

Konsekvensen er isåfall at de stenger xbox live gold medlemskapet ditt, men det er vel det du ville i utgangspunktet? :)

Du har ikke gjort noe galt i dette tilfellet og særlig ikke hvis du informerer MS at du ønsker å avsluttet abonnementet. De kan ikke nekte å avbestille fordi de mener at du "skylder" de penger.

Lenke til kommentar
Det er ikke alltid at trekket kommer når fornyelsen skjer.

 

man kan kjøpe et medlemskap 5/1.09 og det blir ikke trekt før 4/2.09 og kontoen fornyer seg 5/2 (og videre trekk da 4/3)

 

Xbox live er ikke forhåndsbetalt om man bruker kreditkort. Det er et medlemskap som bredbånd (for å ta et eksempel). Om man velger å avslutte så må man betale det man har skyldig når man avslutter

 

Om du i ditt tilfelle er trekt den 5/5, så kan det medlemeskapet ditt har fornyet seg etter dette. Dette er da noe du er skyldig og må betales for å avslutte kontoen om du vil ha denne fortsatt.

 

Når du ringer inn neste gang så ta å spør om fornyelsesdatoer og trekkdatoer.

 

Random info:

 

Vi sender ikke fakturaer

 

Vi sender aldri noen krav til inkasso. Vi sperrer kontoen istendenfor.

 

Man får mail før kontoen blir fornyet (og evt ikke kan trekkes)

 

Hvis du leser posten til trådstarter så ser du at han har fått beskjed om å gjøre opp for seg før han kan avslutte kontoen. Hvis dere ikke sender ut faktura, hvordan forventer dere at kunden skal gjøre opp for seg før han får avsluttet konto. Hvis han venter til neste trekk så er jo han i akkurat samme problemstillingen.

Lenke til kommentar
snip

Greit, så antagelsen om at eg faktisk betaler for april, i mai var korrekt.

Så forklar meg korleis eg kan betale for mai månad då? Når vi kjem ut i juni og eg prøver å få sagt opp vil "kundesupport" berre seie at eg ikkje har betalt for juni. Eg finn verkeleg ikkje ut korleis eg manuelt kan betale for mai månad. Dårleg av service med å berre avblåse meg med: "betal for mai måned og ring inn att".

Lenke til kommentar

Den billing adressa gav litt betre informasjon enn kva eg tidlegare har funne i alle fall.

Under eit samandrag der, står det:

 

Sammendrag for 01.05.2009 - 31.05.2009

Startsaldo: kr 59,00

Innkjøp/gebyr: kr 59,00

Betalinger/kreditt: kr -59,00

Saldo: kr 59,00

 

Nøyaktig kva betyr dette? "Saldo" betyr vel at eg har pengar ståande inne som skal betalast? Under transaksjonsbeskrivelse står det at eg har "kjøpt" gullmedlemskap 17.05.09, samt registrert betaling 02.05.09 (som eg innbiller meg er betaling for april?). Det vil i teorien bety at eg kun kan melde meg ut mellom den 2. og den 17. i ein månad?

 

Kortet eg har hatt registrert har alltid hatt pengar, og er gyldig i lang tid framover. Takker masse for svar Xboxsupport, bra det er nokon som tar jobben sin på alvor :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...