Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg er blitt litt rusten i faget, sist jeg satte opp en server var i 2005, jeg har blitt forespurt fra sjefen min om å sette opp en server der mail, kalender, word osv. skal deles, man vil også ha muligheten til å rediger dokumentene fra forskjellige klienter i real time. Hvordan gjør jeg dette på billigst mulig måte, gi meg gjerne link til programvare og hardware.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg ville kanskje tenkt på Microsoft Small Business Server 2008.

-> http://www.microsoft.com/sbs/en/us/default.aspx

 

Det kan uansett være lurt å ha en samtale med et firma (*kremt*) som kan hjelpe dere i å velge rett løsning og driftsavtaler. Det er nemlig et par fallgruver man kan havne i med tanke på lisenser, hvilke versjoner som er rett for nettopp dere, antall brukere, hva slags krav stiller dere til programvare som skal brukes, etc.

 

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...