cannibalc Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 (endret) Hei, Skate mye og da er det greit å høre på Musikk , men er lei alle sangene mine så ,, Er det noen som kan noen bra sanger (PUNK,ROCK,METAL,HARDROCK,TECHNO,TRANCE) Men mest PUNK og sånnt Endret 26. mai 2009 av cannibalc
Gjest medlem-122015 Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Dette er musikk jeg digger å skate til: - for det meste innen punk sjangeren. -Blink 182 -NOFX -Rancid -Set Your Goals -The Clash -Green Day -The Offspring -The Descendents -Alkaline Trio -Enter Shikari -Plus 44 -Rise Against -Wrist Rocket -The Unseen -Yellowcard -Anti-Flag Det er den beste skate-musikken vøtt
cannibalc Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Skrevet 26. mai 2009 Dette er musikk jeg digger å skate til: - for det meste innen punk sjangeren. -Blink 182 -NOFX -Rancid -Set Your Goals -The Clash -Green Day -The Offspring -The Descendents -Alkaline Trio -Enter Shikari -Plus 44 -Rise Against -Wrist Rocket -The Unseen -Yellowcard -Anti-Flag Det er den beste skate-musikken vøtt THNX kjempe mye bra der azz ... Noen som kan noe mer ??
Hrodebert Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Stenger denne tråden I henhold til refererte lenke(-r). Det finnes allerede en (eller flere) aktive tråder om denne tematikken. Brukere oppfordres til å forsette der. Anbefaler trådstarter og andre interesserte tråden(-e): Noe bra punk/rock? Tråden for Klassisk Rock/Metal Screamo, hardcore og emo Trance-tråden - les reglene I så måte. Husk å bruke, søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".
Anbefalte innlegg