Gå til innhold

Lagringsplass på nett


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har tenkt til å lage en film som kan lastes ned gratis fra nettet... Jeg vil ha filmen i HD kvalitet, og regner med at filmen vil var i ca en halv time, så filen vil jo bli ganske stor, er det noen som vet om noen sider som egner seg for sånt bruk?

 

Det er en snowboardfilm, sjekk den ut her hvis dere er interessert!

 

http://www.vimeo.com/4797990

Endret av Lorange
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
www.smugmug.com

Bruker denne til bilder, og du kan også legge inn film, alt etter hvilket abonnement du betaler for.

 

Synes den siden var litt rotete også var det vanskelig å finne info der... Men er det mulig for folk som ikke er brukere å laste ned ting somjeg har lastet opp på den siden da?

Lenke til kommentar
www.smugmug.com

Bruker denne til bilder, og du kan også legge inn film, alt etter hvilket abonnement du betaler for.

 

Synes den siden var litt rotete også var det vanskelig å finne info der... Men er det mulig for folk som ikke er brukere å laste ned ting somjeg har lastet opp på den siden da?

Det er en av de geniale greiene syns jeg. Jeg har ikke prøvd det med video, men regner med at det er det samme med video som foto.

Du kan selv bestemme tilgang på filene dine, åpne mapper eller mapper med passord, eller skjult for alle andre enn deg. Brukere kan da laste ned dine bilder ved et klikk.

Ubegrenset plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...