Gå til innhold

Hvilket spill skal jeg kjøpe til min nye pc?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har kjøpt ny pc! Pc'en skal greie alle spill som er på markedet idag. Jeg vil gjerne kjøpe et spill med bra grafikk til min nye pc, men har ikke fulgt så mye med på spillfronten i det siste. Noen anbefalinger?

 

Tenker på Crysis btw, erfaringer?

 

EDIT: ER STOR FAN AV FPS SPILL!!

Endret av ela018
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Nå vet jeg ikke hva du liker men Grand Theft Auto IV, Burnout Paradise: The Ultimate Box og World of Warcraft: Wrath of the Lich King er noen nye spill skal ha fått veldig god kritikk :)

 

Ellers fra egen erfring bør du prøve COD4 :)

Lenke til kommentar

Jeg syns Crysis er kjempebra. Det er fin grafikk og koselig gameplay.

WoW er ikke FPS men jeg vil ikke anbefale det heller, Espen, fordi det er avhengighetsskapende og gørrkjedelig.

 

Veit ikke om du har prøvd Half Life 2. Men har du ikke det da skal du gå til www.steampowered.com og skaffe deg orange box ASAP altså, må ikke gå glipp av slikt! :p

Portal er også veldig moro.

 

Ellers er Bioshock et ekstremt bra spill. Jeg anbefaler disse på det varmeste. :)

Lenke til kommentar

Støttter cleaf på Orange Box, fantastisk liten boks med top notch spill.

 

Ellers har du jo:

 

Crysis Warhead

F.E.A.R 2

Fallout 3

Far cry 2

Mass Effect

Demigod

Dead Space

Unreal Tournament 3

_____________________________________________

 

Nå på steam så er det jo tilbud på Team Fortress 2, husker ikke prisen, men det er et av de beste Online FPS spillene noen gang laget.

 

Mvh Xerius987!

Lenke til kommentar

Anbefaler:

Fallout 3 - Utrolig bra singleplayer spill. FPS/RPG. Veldig "humoristisk" historie. Du skjønner når du spiller

Call of Duty 4 - Veldig bra konkurransespill. Skal du bli god, spill på Promodservere.

Battlefield 2 - Ikke akkurat nytt, men et av tidenes FPS-spill. Fly, helikopter, tankser, biler, båter og infanteri.

Football Manager 2009 - Spill som en fotball manager ;P

 

Spill jeg ikke ville satset veldig på:

WoW - Avhengighetsskapende og veldig repetativt.

FarCry 2 - Veldig bra grafikk og slikt, men det er veldig kjedelig å reise rundt på de utrolig store avstandene etterhvert.

Crysis-spillene - Veldig bra grafikk, men ikke noe spesielt spennende eller interessant utover hvor mange fps du klarer å kjøre på.

 

 

Dette er ihvertfall de spillene jeg spiller for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Anbefaler:

Fallout 3 - Utrolig bra singleplayer spill. FPS/RPG. Veldig "humoristisk" historie. Du skjønner når du spiller

Call of Duty 4 - Veldig bra konkurransespill. Skal du bli god, spill på Promodservere.

Battlefield 2 - Ikke akkurat nytt, men et av tidenes FPS-spill. Fly, helikopter, tankser, biler, båter og infanteri.

Football Manager 2009 - Spill som en fotball manager ;P

 

Spill jeg ikke ville satset veldig på:

WoW - Avhengighetsskapende og veldig repetativt.

FarCry 2 - Veldig bra grafikk og slikt, men det er veldig kjedelig å reise rundt på de utrolig store avstandene etterhvert.

Crysis-spillene - Veldig bra grafikk, men ikke noe spesielt spennende eller interessant utover hvor mange fps du klarer å kjøre på.

 

 

Dette er ihvertfall de spillene jeg spiller for øyeblikket.

 

 

Gledesdreper. Crysis er jo det spillet som er mest interressant spillmessig og grafikkmessig. Den drakten virker jo bare best, og med silencer på våpen er det jo win å løpe rundt i paradis og blaste hoder.

 

Farcry 2 synes jeg og virket spennende :(

 

Battlefield 2 fikk jeg aldri spesielt sansen for. Har det.

 

Football manager, nei takk!

 

Call of duty 4, kanskje?

 

Fallout er spennende :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...