Gå til innhold

Gode media spillere for linux?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Driver å sliter med å finne en musikk/media spiller som takler forholdvis stort musikk bibliotek (ca 100 000) sanger.

 

Har prøvd amarok men denne takler tydligvis ikke bilioteket, står 3 døgn for å scanne igjenom det, og når det først er ferdig så nekter det å poppe opp alikevel.

 

Banshee bruker så mye krefter at ting henger seg når man skal bla litt i listene over sanger bare, så blir også helt ubrukelig.

 

Exaile og rythmbox er de jeg har funnet som fungerer best, men langt fra tilfredstillende desverre.

 

Finnes det noe annet der ute som er verdt å prøve?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde den nye Amarok (amaraok2) brukte mysql som standard og at det faktisk er det eneste valget nå jeg?

 

Finner ihvertfall ingen steder der nå som det er mulig å switche db med :(

pakke heter amarok_2%3a2.0.2mysql5.1.30-0ubuntu3_i386.deb også.

Lenke til kommentar

Dette skulle ikke være lett :(

 

Songbird nekter å dra inn hele biblioteket.

Quoed Libet er under testing nå, men ser mangelfult ut.

Og har prøvd det som står i den tråden som ble linket til.

 

Ingen klarer biblioteket :( noe som er snodig i og med at programmer som itunes osv drar det inn uten problemer.

Lenke til kommentar

Jeg har omtrent samme størrelse på musikksamlingen og bruker gmusicbrowser. Ingen problemer. gmusicbrowser er funksjonell nok, men ser ikke noe særlig ut. På generell basis, har du problemer med å importere er det mer sannsynlig at det er filene dine som skaper krøll. Skal ikke mer til enn en enkelt fil....

Endret av gnom1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...